Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w lutym 2019 r. o 38,1% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w lutym 2019 równe około 69,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 38,1%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lutym 2019 r. do około 39,7 mln zł, czyli o 58% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 26,9 mln zł, o 25% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 140,1 mln zł (+35,8% r/r). Za 87 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 48,2 mln zł jubilerski. To odpowiednio 50% i 24,9% wzrost w stosunku do okresu styczeń – luty 2018 r.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,0% i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2019 wyniosła około 48,1% i była wyższa o 0,5 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2019 równa 51,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,6 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus