Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Liczba pobrań My Spa Resort przekroczyła milion

Udostępnij

My Spa Resort: Grow, Build & Beautify, kluczowa produkcja Cherrypick Games została pobrana ponad milion razy. Globalna premiera tytułu miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku. Od tamtej pory Studio pracuje nad rozwojem produktu i kolejnymi aktualizacjami. Najbliższy update zostanie wprowadzony do gry pod koniec marca.

- Po ostatnich aktualizacjach wdrożonych do gry zaobserwowaliśmy dynamiczny wzrost kluczowych wskaźników. To efekt naszej ciężkiej pracy, poświęcamy bardzo dużo czasu na dokładną analizę zachowań graczy oraz dostosowanie tytułu do ich oczekiwań. Bardzo się cieszę, że nasze działania przynoszą pożądane efekty. My Spa Resort pobrało już ponad milion graczy, a to dopiero początek – komentuje Marcin Kwaśnica, prezes CHP (CHERRY)

W celu poprawy kluczowych wskaźników i przyciągnięcia nowych graczy, Studio planuje wprowadzenie kolejnej dużej aktualizacji pod koniec marca. Tytuł przeszedł już dwie zmiany, które znacząco wpłynęły na monetyzację i retencję w grze. – Zakładamy jeden, maksymalnie dwa update na miesiąc. To pozwala nadążyć za dynamicznie zmieniającym się środowiskiem graczy. Model, w którym oferujemy My Spa Resort, analogicznie do My Hospital, to gra jako usługa, czyli game as a service. Musimy na bieżąco dostosowywać produkt i spełniać oczekiwania naszych użytkowników by dostarczać usługę jakiej potrzebują – komentuje Kwaśnica

Od momentu wprowadzenia pierwszej aktualizacji stopniowo zwiększamy nakłady na user aqusition, czyli pozyskiwanie graczy. To najważniejsze marketingowo działanie, które wpływa na liczbę pobrań i monetyzację tytułu. Nasze dotychczasowe działania są efektywne, pozyskujemy odbiorców, którzy chętnie wydają pieniądze w My Spa Resort. ARPDAU, czyli dzienny średni przychód na aktywnego użytkownika wzrósł dwukrotnie i jest powyżej średniej rynkowej, a to jeszcze nie poziom, do którego aspirujemy – dodaje Kwaśnica

W ramach dwóch wcześniejszych aktualizacji Studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Gra otrzymała nową nazwę i została uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus