Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w marcu 2019 r. o 27,5% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w marcu 2019 równe około 73,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 27,5%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w marcu 2019 r. do około 45,2 mln zł, czyli o 37,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 24 mln zł, o 16,9% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, w ciągu pierwszego kwartału 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 214,3 mln zł (+33,5% r/r). Za 132,5 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 72,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio 45,7% i 22,3% wzrost w stosunku do okresu styczeń – marzec 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 51,3 % i była wyższa od marży osiągniętej w marcu 2018 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2019 wyniosła około 49,3% i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec marca 2019 równa 52,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,8 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus