Już ponad 27 tysięcy firm i instytucji ze 150 krajów świata wykorzystuje rozwiązanie LiveChat do komunikacji ze swoimi klientami. Tylko w kwietniu ta liczba wzrosła o 288 firm do 27.002, to o 2590 więcej niż przed rokiem.

“Należymy do ścisłej światowej czołówki na rynku rozwiązań live chat. Cieszymy się z kolejnej przekroczonej bariery, ale LiveChat Software to nie jest już firma jednego produktu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak rozwija się nasz ChatBot, a już w maju czeka nas premiera kolejnego rozwiązania HelpDesk” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Z LVC (LIVECHAT) korzystają m.in. takie firmy jak Adobe, McDonalds, Ikea, PayPal, czy Samsung. Do klientów Spółki należą też uczelnie i instytucje (np. Stanford University, czy Boston University).

W samym 2018 roku za pośrednictwem LiveChat, klienci Spółki przeprowadzili 334 milionów czatów i utworzyli 17 mln ticketów. Wnioski z analizy tych danych, eksperci z LiveChat Software zawarli w “2019 Customer Service Report”.

LiveChat zaczął oferować swój produkt w modelu SaaS (Software as a Service) w 2010 r. Zdobycie pierwszego tysiąca klientów zajęło spółce ponad rok. Według stanu na 1 maja 2019 r. klientów LiveChat było już 27.002 – oznacza to wzrost o 10,6% wobec stanu sprzed roku.