W pierwszych trzech miesiącach 2019 r. Grupa CDR (CDPROJEKT) wypracowała 81 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Zysk netto Grupy w omawianym okresie wyniósł 17,8 mln zł.

Największy udział w zrealizowanych przychodach ze sprzedaży miała utrzymująca się dobra sprzedaż Wiedźmina 3 z dodatkami oraz w mniejszym stopniu GWINT-a i Wojny Krwi. Na przychody Grupy pozytywnie wpłynęły też dobre wyniki sprzedażowe platformy GOG.com

W pierwszym kwartale 2019 r. energia twórcza Grupy skierowana była na rozwój nowych tytułów i technologii. Wydatki Grupy w tym obszarze wyniosły 25 mln zł co przełożyło się na skumulowane saldo nakładów na prace rozwojowe w wysokości 264 mln zł.

W studiu CD PROJEKT RED kontynuowano intensywne prace nad produkcją gry Cyberpunk 2077, w którą zaangażowany jest ponad 400 osobowy zespół.

Równolegle do tworzenia gry, trwały prace nad CD PROJEKT RED STORE, dzięki któremu Grupa chce bezpośrednio dotrzeć do jak największej liczby fanów swoich tytułów. W sklepie, uruchomionym na początku maja, można znaleźć wysokiej jakości produkty – koszulki, akcesoria czy figurki inspirowane grami studia.

Z kolei, GOG na przestrzeni ostatnich kwartałów intensywnie rozwijał projekt GOG Galaxy 2.0. Aplikacja przedstawiona graczom 22 maja 2019 umożliwi im połączenie w jedną bibliotekę wszystkich posiadanych gier oraz komunikację ze znajomymi i śledzenie ich postępów, niezależnie od platform, na których grają. Propozycja będzie rozwiązaniem dla wszystkich graczy na platformach PC i konsolach – wykraczając poza użytkowników GOG.COM. Aplikacja to odpowiedź na obecną sytuację na rynku, którego fragmentacja stale rośnie przez coraz większą ilość nowych podmiotów cyfrowej dystrybucji oraz kolejne tytuły ukazujące się na wyłączność na danych platformach.

W najbliższym czasie będziemy uczestniczyć w E3, które będą największymi targami w historii CD PROJEKT-u. Chcemy, aby nasza obecność w Los Angeles była jeszcze bardziej widoczna niż rok temu – komentuje Adam Kiciński, Prezes CD PROJEKT.

W tym roku CD PROJEKT zaplanował na E3 dedykowaną komunikację i przestrzeń do spotkań dla mediów (w tym dziennikarzy i liderów opinii), partnerów biznesowych, inwestorów giełdowych, jak również dla graczy, a Cyberpunk 2077 będzie po raz pierwszy pokazywany w przestrzeni publicznej targów.