Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

ECC Games rozpoczyna soft launch Ultimate Fishing Simulator 2019

Udostępnij

ECC Games SA, notowany na NewConnect, producent gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, rozpoczyna soft launch Ultimate Fishing Simulator 2019 na platformie Android. Spółka chce przetestować tytuł na wybranych rynkach, dostosować go do wymagań użytkowników i ułożyć odpowiedni model monetyzacji.

- Rozpoczynamy testy Ultimate Fishing Simulator 2019. Chcemy sprawdzić, jak tytuł zostanie przyjęty przez graczy na wybranych rynkach i odpowiednio go dopracować. Przy tworzeniu tytułu korzystamy z naszych doświadczen zdobytych podczas produkcji Car Mechanic Simulator 2018 w wersji mobilnej. Wiedza ta pozwoli nam właściwie zoptymalizować monetyzację w grze i maksymalnie wykorzystać potencjał instalacji przez graczy – mówi Piotr Wątrucki, prezes ECC (ECCGAMES).

Ultimate Fishing Simulator 2019 to mobilna gra symulacyjna dla wielbicieli wędkarstwa, która jest kolejną, ulepszoną częścią już dostępnej produkcji Ultimate Fishing Simulator. Dla użytkowników przygotowano łowiska w realistycznej grafice 3D. Gracze będą mieli do dyspozycji szeroki wybór sprzętu wędkarskiego oraz nowe zadania do wykonania. Wezmą udział w turniejach i będą mogli ustanawiać kolejne rekordy w połowach jak najbardziej okazałych gatunków ryb.

Wersja Ultimate Fishing Simulator na komputery stacjonarne i konsole zadebiutowała 30 sierpnia 2018 roku. Tytuł powstał we współpracy wydawcy Ultimate Games i producenta Bit Golem. Gra spotkała się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem przez graczy. Mobilna wersja tytułu została pobrana przez ponad 4 mln użytkowników.

- Zdecydowaliśmy się na stworzenie kolejnej wersji Ultimate Fishing Simulator, ponieważ jest to gra z ogromnym potencjałem, który można jeszcze bardziej rozwinąć. Do nowej wersji wprowadziliśmy wiele zmian, m.in. dodaliśmy system paczek z kartami dzięki którym Gracze będą mogli kolekcjonować sprzęt wędkarski. Posiadamy osobny zespół dedykowany produkcjom mobilnym, w którym pracują doświadczone osoby specjalizujące się w grach na iOS i Android, co z pewnością pomoże jak najlepiej dopracować nowy tytuł – dodaje Piotr Wątrucki.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus