Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w czerwcu 2019 r. do 89,8 mln zł

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w czerwcu 2019 równe około 89,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 30,7%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w czerwcu 2019 r. do około 58,1 mln zł, czyli o 52,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 29,3 mln zł, o 6,8% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 484,5 mln zł (+37,1% r/r). Za 306,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 158,1 mln zł jubilerski. To odpowiednio 51,9% i 20,8% wzrost w stosunku do okresu styczeń – czerwiec 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,1 % i była wyższa od marży osiągniętej w czerwcu 2018 roku o około 3,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec 2019 wyniosła około 51,6% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec czerwca 2019 równa 53,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,2 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus