Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

2,4 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów Bloober Team

Udostępnij

Premiera gry Blair Witch, jednej z większych tegorocznych niespodzianek na targach E3 Expo, już za dwa tygodnie. „Na dniach” tytuł będzie dostępny w przedsprzedaży w wersji Deluxe. Zdaniem wielu specjalistów Blair Witch może być najciekawszym wydarzenie na rodzimym rynku gamingowym w 2019 r. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, w drugim kwartale 2019 r. Bloober Team o ponad 26 proc. poprawił przychody ze sprzedaży produktów.

 - Jesteśmy gotowi do premiery. Szykujemy jeszcze ostre uderzenie marketingowe i promocyjne na targach Gamescom i PAX Prime. Dodatkowo lada moment rozpocznie się przedsprzedaż wersji Deluxe, zawierającej pełną ścieżkę dźwiękową i art-book. Blair Witch na motywach którego oparta jest gra. To kultowy horror sprzed lat, ale co ciekawe tytuł ma również bardzo dobrą rozpoznawalność wśród młodszych wielbicieli tego gatunku. Nie ukrywamy, że udało nam się wyrobić markę producenta horroru premium i sam fakt, że „jest premiera nowego tytułu od Bloober Team”, to jest wydarzenie na rynku. Dlatego nie będę krył, że liczymy na sukces - mówi Piotr Babieno, Prezes Bloober Team SA. Premiera Blair Witch nas konsolach Xbox i PC zapowiedziana jest na 30 sierpnia.

W drugim kwartale 2019 r. BLO (BLOOBER) wypracował ponad 2,4 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów, o 26% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego i ponad 8% więcej kwartał do kwartału. – Interesuje nas stały stabilny wzrost przychodów z okresowymi pikami w miesiącach premier. I tego spodziewamy się w kolejnych kwartałach. Więcej szczegółów dotyczących naszych najbliższych planów zdradzimy we wrześniu - zapowiada Piotr Babieno.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus