Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Brand24 miał 45 tys. zysku operacyjnego i -34 tys. zł straty w I poł.'19 r.

Udostępnij

W II kwartale 2019 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Brand24 wyniosły 4,1 mln zł wobec 2,9 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Spółka wypracowała zysk z działalności operacyjnej w wysokości 13,7 tys. zł wobec -293,1 tys. zł straty przed rokiem. To drugi kwartał z rzędu, w którym Brand24 osiąga zysk na działalności operacyjnej.

Na poziomie netto B24 (BRAND24) odnotowało stratę w wysokości -14,5 tys. zł, w porównaniu z -245,3 tys. zł straty w drugim kwartale 2018 roku.

„Na koniec II kwartału 2019 roku Grupa posiadała 3.529 aktywnych użytkowników swojego autorskiego narzędzia, co w porównaniu do II kwartału 2018 roku jest wynikiem wyższym o 985 klientów (2.544 aktywnych kont na koniec I kwartału 2018 roku).” – czytamy w komentarzu zarządu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus