Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Zysk netto Wawel w II kw.’19 spadł do 1,6 mln zł

Udostępnij

Dla porównania, w II kwartale 2018 roku zysk netto wypracowany przez spółkę wyniósł 4,3 mln zł.

W I poł. 2019 r. WWL (WAWEL) osiągnął zysk netto w wysokości 18,8 mln zł w porównaniu z 30,5 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 21,5 mln zł wobec 36,7 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży wyniosły 240,0 mln zł i były o -5,1% niższe niż przed rokiem.

„Zwiększenie wartości kosztów sprzedaży wynika  przede wszystkim ze zwiększonych wydatków w zakresie funkcjonowania pionu handlowego obsługującego wszystkie kanały dystrybucji.

Natomiast wzrost kosztów ogólnego zarządu wynika w szczególności z intensyfikacji działań marketingowych w praktycznie wszystkich istotnych kanałach komunikacji. Kampanie reklamowe realizowane były w telewizji, radiu, przestrzeni miejskiej (na billboardach) i internecie – ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych, a także w postaci działań PR, licznych eventów i aktywacji konsumenckich w punktach sprzedaży.” – czytamy w komentarzu zarządu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus