Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PrimeBit Games podpisał dwie umowy na realizację gier mobilnych

Udostępnij

PrimeBit Games, notowany na NewConnect deweloper gier, poinformował o zawarciu ze spółką Fintech dwóch umów na realizację  gier mobilnych. Pierwsza z nich dotyczy stworzenia gry edukacyjnej o roboczej nazwie Alko Edu, której zadaniem będzie pokazanie skutków stosowania alkoholu. Druga umowa ma związek z rozbudowaniem oraz promocją flagowego produktu spółki – Magic Nations. Na ten cel Fintech przeznaczy 200 tys. zł, przez co stanie się współproducentem gry.

- Chcemy systematycznie pogłębiać współpracę ze spółką Fintech tworząc kolejne, wspólne produkcje, intensywnie myślimy o dalszych krokach inwestycyjnych. Nowa gra edukacyjna, którą stworzymy w ramach podpisanej umowy, będzie związana z walką z alkoholizmem. To ważny projekt, którego celem jest edukacja młodzieży w zakresie negatywnego skutku spożywania używek. – informuje Michał Ręczkowicz, prezes PrimeBit Games.

PBT (PBGAMES) na zlecenie Fintech  stworzy do grudnia br. wersję Alko Edu na platformy mobilne Android i iOS Wartość umowy wynosi 100 tys. zł, z opcją jej zwiększenia w przypadku zlecenie dodatkowych prac. PrimeBit Games będzie jednocześnie wydawcą gry, za co otrzyma wynagrodzenie w wysokości 10 proc. przychodów z jej sprzedaży. Umowa będzie rozliczana co kwartał.

Druga umowa dotyczy rozbudowania i promocji gry Magic Nations, flagowego produktu PrimeBit Games. – Wiemy ile jesteśmy w stanie zarobić na tym tytule i zamierzamy to sprawdzić na większych wolumenach. Jeśli promocja Magic Nations utrzyma tak dobre wskaźniki jak dotychczas, wówczas będziemy zwiększać nakłady inwestycyjne – dodaje Michał Ręczkowicz.

W ramach umowy Fintech przeznaczy na promocję Magic Nations 200 tys. zł i stanie się współproducentem gry, uzyskując 3 proc. praw własności do gry i taki sam udział w jej zyskach. Przychody z gry w pierwszej kolejności pokryją nakłady poniesione przez Fintech, który zadeklarował również możliwość zwiększenia udziału w grze do 25%, inwestując do 1 mln zł, pod warunkiem, że rentowność kampanii marketingowej w pierwszym etapie promocji gry, będzie dodatnia. Dodatkowo Fintech zapewnił sobie prawo pierwokupu praw autorskich do gry, jeśli spółka wystawi ją na sprzedaż.

- Bardzo optymistycznie postrzegamy perspektywę współpracy z PrimeBit Games. Zakładamy, że realizacja  projektów Alko Edu i Magic Nations będzie miała pozytywne przełożenie na przyszłe wyniki finansowe zarówno dla nas jak i drugiej strony umowy – komentuje Łukasz Karpiński, Prezes Zarządu Fintech.

PrimeBit Games zakłada istotny wpływ umów na wyniki finansowe spółki w perspektywie lat 2019-2021.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus