Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa VRG ze wzrostem sprzedaży w sierpniu

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2019 równe około 86,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 44,1%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w sierpniu 2019 r. do około 53,2 mln zł, czyli o 67,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 31,2 mln zł, o 22,1% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 656 mln zł (+37,8% r/r). Za 410,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 220,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio 54,6% i 20,5% wzrost w stosunku do okresu styczeń – sierpień 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,9 % i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2019 wyniosła około 51,1% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2019 równa 53,9 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus