Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W sierpniu BoomBit zwiększył przychody o 17% m/m

Udostępnij

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w sierpniu rekordowe miesięczne przychody. Wyniosły one 5,5 mln zł, co oznacza wzrost o 17,2% względem lipca. Grupa systematycznie rozwija portfolio gier GaaS, utrzymując poziom wydatków na User Acquisition, których efekt będzie widoczny w przychodach za kolejne miesiace.

W sierpniu gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 4,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,0 mln zł. Wydatki na User Acquisition (UA) wyniosły 1,8 mln zł, co oznacza około 10-procentowy spadek w porównaniu do poprzedniego miesiąca.

- Cieszą nas systematycznie rosnące przychody, które potwierdzają potencjał naszych gier. Jednocześnie widzimy jeszcze spory potencjał do wzrostu, zarówno w obszarze nowych gier, jak i optymalizacji istniejącego portfolio. Wydatki user acquisition utrzymujemy na stabilnym poziomie, już teraz widzimy pierwsze efekty tych działań, natomiast warto pamiętać, że optymalne efekty kampanie UA osiągają po 60-90 dniach. – komentuje Marcin Olejarz, prezes BBT (BOOMBIT).

BoomBit w sierpniu wydał dwie nowe gry: karcianka Mighty Heroes oraz kliker Idle Microchip Factory Tycoon.

- W sierpniu rozpoczęliśmy współpracę z grupą ByteDance, która wydała grę Idle Coffee Corp na chińskim rynku. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i osiągniętych w sierpniu przychodów, liczymy na jej rozwój i wydanie kolejnych naszych gier w Chinach. – dodaje Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit S.A.

Idle Coffee Corp zanotował w Chinach bardzo dobry miesiąc. W grę zagrało ponad 1 mln użytkowników i w najlepszym momencie znalazła się na dziewietnastym miejscu najchętniej pobieranych gier.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus