Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa CDRL w sierpniu wypracowała 15,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej

Udostępnij

Grupa CDL (CDRL), notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w sierpniu wypracował 15,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej – jest to wynik o 4 proc. wyższy niż w analogicznym okresie 2018 roku. W minionym miesiącu sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 1,8 mln zł.

- W sierpniu osiągnęliśmy dobre wyniki sprzedaży w sieci detalicznej, poprawiliśmy zarówno przychody, jak i osiąganą marzę na sprzedaży. Jednocześnie zanotowaliśmy spadek sprzedaży r/r w kanale e-commerce, który był spowodowany czynnikami sezonowymi – pogodą i łagodniejszymi promocjami. Mniejsze promocje, które wynikały z przyjętej polityki sprzedaży bieżącej kolekcji oraz braku konieczności wyprzedaży zapasu towaru z poprzednich sezonów, co miało miejsce w roku ubiegłym, przełożyły się na spadek obrotu, ale jednocześnie o ponad 13 pkt. proc. poprawiliśmy marżę – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

Na przestrzeni ośmiu miesięcy br. polska sieć detaliczna marki Coccodrillo wypracowała 99,8 mln zł przychodu – jest to o 5 proc. więcej  w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. W tym okresie, w krajowym kanale internetowym sprzedaż wyniosła 14,9 mln zł i była wyższa względem roku ubiegłego o 14%.

Grupa CDRL podjęła decyzję o zmianie sposobu informowania o wynikach sprzedażowych. Dane dotyczące przychodów ze sprzedaży będą obejmowały również białoruską sieć Buslik i będą publikowane po zakończeniu kwartału. Pierwsza publikacja danych w nowej formule planowana jest na początek października i obejmie przychody za III kwartał 2019 r.

Zarząd Grupy CDRL serdecznie zaprasza na Dzień Inwestora połączony z omówieniem wyników finansowych spółki za I półrocze 2019 r. Wydarzenie odbędzie się 17 września o godzinie 11:00 w siedzibie spółki (Pianowo, ul. Kwiatowa 2, 64-000 Kościan, 40km od Poznania). W spotkaniu poza zarządem CDRL udział weźmie prezes Buslika – białoruskiej sieci supermarketów z szeroką ofertą produktów dziecięcych, przejętej przez CDRL na przełomie 2018/2019.

Udział w wydarzeniu jest możliwy po dokonaniu wcześniejszej rejestracji poprzez stronę http://events.innervalue.pl/ lub mailowo pod adresem cdrl@innervalue.pl. Ilość miejsc jest ograniczona. O udziale decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus