Skonsolidowany zysk netto FRO (FERRO) w III kwartale 2019 wyniósł 14,5 mln zł wobec 11,9 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wzrósł o 21,5% z 16,3 mln zł w III kwartale 2018 do 19,8 mln zł w III kwartale roku bieżącego. Spółka wypracowała również o 13,6% wyższe przychody ze sprzedaży, które w III kwartale 2019 roku sięgnęły 122,1 mln zł wobec 107,5 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego.

W okresie I-III kw. 2019 r. spółka miała 37,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 32,3 mln zł w analogicznym okresie roku 2018. W tym czasie przychody ze sprzedaży wyniosły 337,3 mln zł w porównaniu z 302,05 mln zł rok wcześniej.

Zarząd podtrzymuje założenia Strategii F1, której 4 inicjatywy powinny pozwolić osiągnąć w 2023 roku skonsolidowane przychody na poziomie 700 mln PLN (wzrost CAGR 2018-23 około 11%) oraz skonsolidowany zysk EBITDA w wysokości 90 mln PLN (wzrost CAGR 2018-2023 około 10%).