Aplikacja mobilna CCC, popularnej marki obuwia, już po 8 miesiącach od jej uruchomienia zanotowała ponad milion użytkowników. Polska aplikacja znajduje się także na liście TOP10 aplikacji zakupowych w sklepach Google Play i App Store, z wysokimi ocenami użytkowników, odpowiednio 4,6 i 4,7. Blisko 30% sprzedaży CCC w kanale e-commerce (ccc.eu), działającym od czerwca 2019, generowane jest właśnie przez ten kanał mobilny. W 2020 roku planowane jest udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych, na których obecne jest CCC. Narzędzie wspiera omnichannelową sprzedaż spółki, łącząc kanały online i offline i angażuje klientów we współtworzenie świata marki i mody.

Ponad połowa zakupów w aplikacji CCC generowana jest przez osoby z grupy wiekowej 18-34. 
W komentarzach użytkownicy zwracają szczególną uwagę na przejrzystość interfejsu, intuicyjność obsługi oraz liczne ułatwienia procesu zakupu zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Aplikacja ułatwia zakupy online wykorzystując najnowsze funkcjonalności, m.in. proste wyszukiwanie, w tym także Visual Search - wyszukiwanie wizualne na podstawie zdjęcia (na razie dostępny na iOS), sprawdzanie dostępności produktów w sklepach stacjonarnych czy znalezienie najbliższego sklepu i zakupy online. Użytkownicy mają także dostęp do najnowszych ofert promocyjnych. Członkowie Klubu CCC odnajdą w aplikacji mobilną wersję swojej karty lojalnościowej, a osoby, które chcą dołączyć do Klubu mają tam możliwość rejestracji.

Poza prostym i szybkim procesem zakupowym aplikacja stale angażuje klientów w świat mody i najnowszych trendów. Użytkownicy poprzez prostą opcję "swipe" (podoba/nie podoba się) oceniają produkty, a także poznają najnowsze trendy modowe korzystając z inspiracji modowych.

Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników
i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline – sklepów stacjonarnych CCC. Mobilne narzędzie wspiera jeden ze strategicznych celów Grupy CCC - dotarcie do nowych grup klientów i omnichannelowy rozwój sprzedaży. Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności .in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników. Chcemy wyznaczać trendy na rynku e-commerce. Świetne oceny zarówno użytkowników jak i ekspertów są dla nas najlepszą rekomendacją i bodźcem do dalszego rozwoju –
mówi Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.

W tegorocznej edycji konkursu Ecommerce Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej aplikacja CCC zwyciężyła w kategorii „Best on mobile”. CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej.