Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Polyslash planuje debiut na NewConnect w I połowie 2020 roku

Udostępnij

Polyslash, krakowski producent gier, poinformował o planach związanych z wejściem na rynek NewConnect. Twórca gry „We. The Revolution” jest w trakcie przygotowywania Dokumentu Informacyjnego, a debiut Spółki na małym parkiecie planowany jest na pierwsze półrocze 2020 roku. Krakowskie studio w najbliższym czasie zamierza również przedstawić szczegółowy plan wydawniczy tytułów, nad którymi obecnie pracuje.

- Dzięki premierze „We. The Revolution” zdobyliśmy uznanie zarówno wśród graczy, jak i w branży gamingowej. Pokazaliśmy, że potrafimy tworzyć dopracowane gry, opowiadać ciekawe historie. Decyzja o wejściu na giełdę to konsekwencja przeprowadzonej w I połowie roku kampanii crowdfundingowej, z której pozyskaliśmy od inwestorów ponad 2 mln zł. Aktualnie pracujemy nad Dokumentem Informacyjnym, naszym celem jest debiut na NewConnect w pierwszej połowie nadchodzącego roku - mówi Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.

W marcu br. miała miejsce premiera na PC gry „We. The Revolution”. To gra narracyjna, której akcja rozgrywa się w salach sądowych i na ulicach rozemocjonowanego Paryża czasu Rewolucji Francuskiej. Gracz wciela się w rolę sędziego Trybunału Rewolucyjnego, wydaje wyroki w sprawie zwykłych mieszkańców miasta, rewolucjonistów i arystokracji. Gra zebrała wiele pozytywnych recenzji oraz znalazła się na 2 miejscu na globalnej liście bestsellerów Steam.

- Prace nad tym tytułem były dla nas motorem dalszego wzrostu. Nie zamierzamy zwalniać tempa, aktualnie pracujemy nad trzema tytułami, w tym dwoma symulatorami. W najbliższym czasie opublikujemy szczegółowy plan wydawniczy  – dodaje Dawid Ciślak.

Deweloperzy Polyslash pracują obecnie nad grami „Mech Mechanic Simulator”, „Primitive Builder Simulator” oraz jedną nieogłoszoną dotąd produkcją. Pierwszy tytuł pozwoli graczom wcielić się w mechanika mechów, ogromnych maszyn wykorzystywanych przez chciwe korporacje walczące między sobą o poszerzenie wpływów. Drugi tytuł pozwoli graczom wcielić się w rolę prehistorycznego inżyniera, którego zadaniem będzie tworzenie i rozbudowa własnej wioski. Cel to zapewnienie bezpieczeństwa tworzącego się plemienia. A wszystko w oparciu o ówczesną, prymitywną technologię konstruowania narzędzi i budynków.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus