Zgodnie z szacunkami przedstawionymi przez ULG (ULTGAMES) w 2019 r. spółka wypracowała wstępnie 4,09 mln zł zysku netto. Przychody wyniosły w tym okresie 8,81 mln zł, a przychody ze sprzedaży produktów 7,2 mln zł.

W komunikacie podano, że na wzrost przychodów i zysków pływ miało kilka czynników, wśród których wymieniono m.in.:

„1) rosnąca sprzedaż serii Ultimate Fishing Simulator na PC wraz z dodatkami DLC stymulowana poprzez liczne wyprzedaże na platformie Steam (głównie przeceny w okolicy 50% od ceny bazowej);

2) wydawnictwo nowych dodatków DLC do serii Ultimate Fishing Simulator na PC (Kariba Dam DLC, Greenland DLC);

3) wydanie gry Ultimate Fishing Simulator na urządzeniach VR;

4) wydanie gry Deadliest Catch: The Game na PC w formule wczesnego dostępu;

5) stabilna monetyzacja gier mobilnych tj. Ultimate Fishing Simulator oraz Professional Fishing;

6) skokowe poszerzenie portfolia produkcyjno-wydawniczego o nowe gry, a co z tym związane liczne premiery nowych gier (ponad 60 tytułów w 2019 r. versus kilkanaście w 2018 r.), w tym w szczególności na platformie Nintendo Switch, gdzie w omawianym okresie miało miejsce 38 premier w Nintendo E-shop (z czego najważniejsze to Thief Simulator, Car Mechanic Simulator 15, Hard West, Phantom Doctrine, Ultra Off Road Alaska);

7) dedykowane wyprzedaże gier Emitenta na platformie Steam tzw. Developer Sale;

8) większa ilość zleceń na wykonanie gier, czy też składowych gier (assetów) na rzecz podmiotów trzecich;

9) zbycie części praw do gier lub ich części (assetów) na rzecz podmiotów trzecich” – czytamy