Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Gaming Factory z nowym tytułem wydawniczym

Udostępnij

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole zapowiedział nowy tytuł w swoim portfolio. W IV kwartale 2020 roku spółka wyda Hotel Afterlife. Produkcja autorstwa Alrauna Studio w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w wersji na komputery stacjonarne. Docelowo będzie także dostępna na Nintendo Switch oraz pozostałe konsole. W tegorocznych planach wydawniczych Gaming Factory znajdują się też m.in. komiksowa strzelanka Chains of Fury, produkcja FoodBall, łącząca w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe oraz związany z tematyką bitewną World War 2 – Bunker Simulator.

- Hotel Afterlife połączy w sobie rozbudowane elementy strategiczno-ekonomiczne i sporo czarnego humoru. Tytuł szczególnie mocno powinien przypaść do gustu graczom ceniącym sobie gry w stylu Two Point Hospital, Dungeon Keeper, Hotel Giant czy Prison Architect – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory. – Model rozwoju naszej spółki zakłada produkcję własnych tytułów  oraz wydawanie kilku gier rocznie. Konsekwentnie staramy się realizować tę strategię. Rozwijamy gry o zróżnicowanej tematyce, od symulatorów, poprzez tycoon, horror i builder - dodaje.

W Hotelu Afterlife gracz wcieli się w managera zlokalizowanego w piekielnych zaświatach nietypowego hotelu. Miejsce to będzie rządziło się niestandardowymi zasadami. Zamiast opiekować się i przychylać nieba klientom, gracz otrzyma zadanie odpowiedniego ugoszczenia grzeszników.

- Hotel Afterlife to nie sześciogwiazdkowy hotel pełen luksusów, ale miejsce bardzo specyficzne. To swego rodzaju oczyszczalnia grzesznych dusz. W tym świecie walutą nie będą dolary, jeny, euro czy kryptowaluty, ale po prostu grzechy. Nasza gra zapewni wiele możliwości i pozwoli na uwolnienie kreatywnego potencjału graczy. Rozgrywka będzie koncentrować się na budowaniu, personalizacji oczyszczania dusz oraz różnych elementach ekonomicznych. Nie zabraknie też niejednoznacznego humoru na dobrym poziomie i odniesień do popkultury czy polityki – mówi Michał Stonawski, game designer w Alrauna Studio.

Nowy tycoon pozwoli na budowę hotelu od podstaw, włącznie z zaplanowaniem poszczególnych pomieszczeń i pięter. Od gracza także zależeć będzie wybór i umiejscowienie atrakcji. Zadania obejmą również zarządzanie kosiarzami i personelem oraz podejmowanie decyzji o charakterze architektonicznym i finansowym. Tytuł dostępny będzie w wersji dla jednego gracza.

- Grę niewątpliwie urozmaici rozbudowana kampania z dziewięcioma piekielnymi mapami, wzorowana na kręgach piekielnych z Boskiej komedii Dantego Alighieri. Przygotowany zostanie także tryb swobodnej rozgrywki. Wzbogacenie tytułu o dodatki oparte na mitologiach i kulturach z całego świata niewątpliwie uatrakcyjni tę produkcję – mówi Mateusz Adamkiewicz.

W drugiej połowie roku z portfolio wydawniczego Gaming Factory, oprócz zapowiedzianej właśnie gry Hotel Afterlife, do sprzedaży trafią m.in. Chains of Fury –  komiksowa strzelanka w stylu retro, produkcja FoodBall, łącząca w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe oraz związany z tematyką bitewną World War 2 – Bunker Simulator.

Hotel Afterlife – główne cechy:

  • piekielny tycoon,
  • oczyszczanie grzesznych dusz,
  • kampania oparta na dziewięciu kręgach piekielnych Dantego,
  • dużo czarnego humoru,
  • zróżnicowane narzędzia tortur,
  • zarządzanie personelem i kosiarzami,
  • rankingi online.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus