ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w styczniu 2020 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 175 mln USD, wobec 117 mln USD w styczniu 2019 r., co oznacza wzrost o około 49%.

„Rok 2020 rozpoczął się dla ASBIS bardzo dobrze. Już w pierwszym miesiącu wypracowaliśmy 49-proc. wzrost przychodów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, jednak musimy pamiętać, że początek ubiegłego roku był okresem spowolnienia w sektorze IT. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku, który pokazuje, że po bardzo udanej końcówce 2019 r. ASBIS jest nadal w bardzo dobrej formie i generuje wzrost sprzedaży. Ten rok zapowiada się dla nas bardzo intersująco, spodziewamy się, że będzie on kolejnym dobrym rokiem dla całej naszej Grupy” – powiedział Siarhei Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.