Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Aktywa zarządzane przez PKO TFI w ramach PPK to ponad 150 mln zł

Udostępnij

Już ponad 150 mln zł zgromadzili uczestnicy PPK zarządzanych przez PKO TFI. Tylko w styczniu 2020 r. aktywa wzrosły ponad 3-krotnie w stosunku do grudnia 2019 r., według raportu opublikowanego przez IZFiA i Analizy.pl.

Pierwsze miesiące 2020 r. pokażą jak wygląda faktyczne zainteresowanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. Większość firm właśnie w styczniu przekazało pierwsze wpłaty do PPK. W efekcie aktywa zarządzane przez PKO TFI w ramach PPK dynamicznie zwiększyły się z niecałych 28 mln zł w grudniu 2019 r. do ponad 96 mln zł w styczniu 2020 r., co daje blisko 35% udziału w rynku i pozycję lidera. A liczby te nadal dynamicznie rosną – według danych z 25 lutego, PKO TFI zarządzało już ponad 150 mln zł należącymi do uczestników PPK.

„Tak duży napływ aktywów do naszego TFI w ramach PPK jest naturalną konsekwencją faktu, że PKO TFI przekonało do swojej oferty najwięcej firm w pierwszym etapie – ponad 1500. Wierzymy, że mniejsze firmy, które są aktualnie w trakcie podejmowania decyzji jaki podmiot wybrać jako partnera w PPK, podobnie jak większe przedsiębiorstwa docenią naszą ofertę i skorzystają z naszego doświadczenia z pierwszej tury wdrożenia PPK. Oferowane przez nas systemy powstały z myślą zarówno o większych jak i mniejszych firmach. Umożliwiają obsługę najróżniejszych formatów plików generowanych z systemów kadrowo-płacowych, tak aby możliwie zoptymalizować zawieranie umów o PPK oraz ułatwić bieżącą obsługę programu przez pracodawców” - mówi Piotr Żochowski, Prezes Zarządu PKO TFI.

Towarzystwo oferuje kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrożenia PPK, a także obsługę uczestników online (i-fundusze.pl) lub w ponad 1100 oddziałach PKO (PKOBP). PKO TFI wspiera pracodawców nie tylko na etapie przygotowania i implementacji systemu obsługi PPK. Nasi eksperci biorą udział w szkoleniach, konferencjach i forach przedsiębiorców w całym kraju, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami w procesie przygotowania i uruchomienia systemu, pokazują jak uniknąć potencjalnych trudności przeprowadzić wdrożenie sprawnie i efektywnie. W najbliższych miesiącach będą uczestniczyli i szkolili z PPK podczas konferencji odbywających się w kilkunastu miastach na terenie całej Polski, skierowanych do firm zatrudniających powyżej 50 pracowników. Bezpłatne konferencje organizowane są m.in. przez redakcje dziennika „Pulsu Biznesu” i portalu „Analizy.pl”. Informacje o miejscach spotkań i formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronach internetowych wspominanych redakcji.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus