Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Art Games Studio ogłosił daty premier dwóch nadchodzących projektów

Udostępnij

ARG (ARTGAMES), notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. Climbros, autorstwa Toucan System, trafi do sprzedaży 10 marca. Dwa dni później zadebiutuje autorski tytuł Art Games Studio – Pooplers. Oba projekty będą dostępne w wersji na PC. Od 20 marca Pooplers doczeka się także konsolowego wydania na Nintendo Switch.

- W marcu na platformie Steam dostępne będą dwa kolejne tytuły z portfolio wydawniczego Art Games Studio: Climbros i Pooplers. Naszym zdaniem są one doskonałą propozycją dla graczy, którzy lubią humorystyczno-rozrywkowe projekty. Na 10 marca zaplanowaliśmy premierę Climbors w wersji na komputery stacjonarne. To wspinaczkowo zręcznościowa gra z niezwykle ciekawym gameplay-em. – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Z kolei od 12 marca na platformie Steam będzie dostępna nasza autorska gra – Pooplers. Kilka dni później, 20 marca, tytuł ten zadebiutuje także w wersji na  konsolę Nintendo Switch. Prace projektowe i programistyczne nad Pooplers i Climbros rozpoczęły się w ubiegłym roku – dodaje.

Pooplers to gra dostępna w trybie lokalny multiplayer, w którą jednocześnie mogą zagrać maksymalnie cztery osoby. Gracze przejmują kontrolę nad niesfornymi bobasami, którymi rywalizują między sobą lub grają wspólnie w jednej drużynie, w tzw. trybie co-op mode. Oprócz podstawowej rozgrywki dostępne są również takie tryby jak single player, rodzice kontra dzieci, piłka nożna czy obrona góry słodyczy przed Zoombies.

Climbros przeznaczona jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych i podobnie jak w Pooplers może w nią zagrać do czterech graczy. Głównym zadaniem jest wspinaczka i pokonywanie napotkanych przeszkód w ściśle określonym czasie. Dodatkowej adrenaliny dostarcza konieczność podejmowania decyzji w tym samym momencie przez wszystkich graczy, zbyt szybka lub późna reakcja wpływa na dalszy przebieg rozgrywki.

- Jeśli trzy osoby grające w Climbros podskoczą jednocześnie i znajdą się poziom wyżej, a jeden z graczy się spóźni, wówczas pociągnie za sobą w dół wszystkie pozostałe osoby, co może wywołać wiele niespodziewanych i zabawnych reakcji. W naszej rozgrywce trzeba zwracać uwagę na to, aby wszystkie sterowane postacie były blisko siebie, ponieważ lina wspinaczkowa ma ograniczoną długość. Poprzez takie zabiegi chcemy pokazać, że mechanizmy w grze wcale nie muszą być skomplikowane, by uczynić ją wciągającą i emocjonującą  – mówi Jakub Bąk.

W najbliższych miesiącach Art Games Studio skoncentruje się na komercjalizacji swoich autorskich tytułów i zintensyfikowaniu działań marketingowych. Jednym z nadrzędnych celów studia jest także promocja i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio spółki o kolejne ciekawe projekty.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus