Polyslash, krakowski producent gier oraz twórca wyróżnionego Paszportem Polityki 2019 tytułu „We. The Revolution”, złożył Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka zamierza zadebiutować na rynku NewConnect maksymalnie jesienią bieżącego roku. Ponadto krakowskie studio kontynuuje prace nad kolejnymi produkcjami, w szczególności nad Mech Mechanic Simulator oraz Primitive Builder Simulator.

- Złożenie Dokumentu Informacyjnego na GPW to już ostatni krok na naszej drodze do debiutu na małej giełdzie. Teraz czekamy na pozytywną decyzję giełdy dotyczącą dopuszczenia naszych akcji do obrotu. Liczymy, że uda nam się zadebiutować jeszcze w I półroczu tego roku, jednak bierzemy również pod uwagę to, że proces dopuszczenia na giełdę może się przedłużyć ze względu na panującą pandemię koronawirusa. W związku z tym debiut może nastąpić nieco później. Wierzymy, że do jesieni będziemy już na giełdzie, a inwestorzy będą mogli kupić nasze akcje bezpośrednio na rynku - mówi Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.

Polyslash jest autorem głośnej oraz nietuzinkowej gry „We. The Revolution”. Jej akcja rozgrywa się w salach sądowych i na ulicach rozemocjonowanego Paryża czasu Rewolucji Francuskiej. Gracz wciela się w rolę sędziego Trybunału Rewolucyjnego, wydaje wyroki w sprawie zwykłych mieszkańców miasta, rewolucjonistów i arystokracji. Gra zebrała wiele pozytywnych recenzji oraz znalazła się na 2 miejscu na globalnej liście bestsellerów Steam. Gra została dostrzeżona  przez polskie środowiska kulturalne - Dawid Ciślak, reżyser gry oraz Prezes Zarządu Spółki otrzymał nagrodę Paszport Polityki 2019 w kategorii Kultura Cyfrowa, właśnie za wyprodukowanie We. The Revolution

- Nagroda tygodnika Polityka jest dla mnie, ale także całego zespołu Polyslash, bardzo dużym wyróżnieniem. Motywuje to do prac nad kolejnymi tytułami, aby dawać graczom jeszcze więcej jakościowych gier. Aktualnie wpieramy naszych kolegów z Art Games Studio w pracach nad Alchemist Simulator oraz pracujemy nad autorską produkcją Mech Mechanic Simulator. Już wkrótce podamy więcej szczegółów na jej temat. – dodaje Dawid Ciślak.

Deweloperzy Polyslash pracują obecnie nad grami „Mech Mechanic Simulator”, „Primitive Builder Simulator” oraz jedną nieogłoszoną dotąd produkcją. Pierwszy tytuł pozwoli graczom wcielić się w mechanika mechów, ogromnych maszyn wykorzystywanych przez chciwe korporacje walczące między sobą o poszerzenie wpływów. Drugi tytuł pozwoli graczom wcielić się w rolę prehistorycznego inżyniera, którego zadaniem będzie tworzenie i rozbudowa własnej wioski. Cel to zapewnienie bezpieczeństwa tworzącego się plemienia. A wszystko w oparciu o ówczesną, prymitywną technologię konstruowania narzędzi i budynków. Polyslash będzie również wydawcą gry „Alchemist Simulator” autorstwa Art Games Studio.