Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Nowa strategia Protektor zakłada zwiększenie przychodów do ok. 180 mln zł do 2023 r.

Udostępnij

PRT (PROTEKTOR) przyjął strategię spółki na lata 2020 – 2023. Wśród długofalowych celów strategii znajdują się m.in. zwiększenie przychodów ze sprzedaży do poziomu ok. 180 mln zł, poprawa marży EBITDA do poziomu co najmniej 14% oraz stała polityka dywidendowa.

„Głównym celem realizowanych działań będzie zdecydowane zwiększenie skali i rentowności Spółki, dzięki wprowadzeniu do oferty sprzedaży nowych produktów oraz intensywnym działaniom sprzedażowym na obecnych i nowych rynkach, przy jednoczesnej stałej kontroli kosztów. W opinii Zarządu Spółki działania te powinny wpłynąć pozytywnie na jej wycenę w perspektywie najbliższych trzech lat” – czytamy w komunikacie

Celem dla wariantu bazowego strategii jest także transformacja grupy w dynamiczną i innowacyjną firmę działającą w segmencie Personal Protective Equipment (PPE) oraz dywersyfikacja źródeł przychodów o nowe segmenty produktowe tj. środki ochrony osobistej i inteligentna odzież. Mają stanowić one do 20% udziału w całkowitych przychodach ze sprzedaży.

Do 2023 spółka chce również osiągnąć wskaźniki bilansowe pozwalających na rozwój poprzez działania typu M&A w kolejnej perspektywie strategicznej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus