Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Asbis wprowadził usługę Prestigio ePrice Labels

Udostępnij

ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, wprowadził na rynek kompleksową usługę o nazwie Prestigio ePrice Labels, czyli elektroniczne etykiety znacznie usprawniające proces zarządzania cenami w sieciach handlowych lub punktach sprzedaży. Pierwszy projekt pilotażowy wdrożenia tego rozwiązania miał miejsce na Litwie, u jednego z wiodących operatorów sklepów typu convenience i stacji paliw w krajach bałtyckich (blisko 250 punktów). Firma ta jest również szeroko znana na świecie, posiada około 16 000 sklepów typu convenience oraz stacji paliw.

Projekt pilotażowy przeszedł już etap testów klienta, a skuteczność rozwiązań Prestigio ePrice Labels została udowodniona. Otwiera to szerokie perspektywy dalszego wdrażania tego rozwiązania w innych lokalizacjach klienta.

Prestigio ePrice Labels - to rozwiązanie, które umożliwia łatwą i szybką zmianę cen, dzięki czemu wprowadzenie do sklepu nowych towarów, rozpoczęcie promocji, czy też dodanie dodatkowych informacji o towarach, takich jak opis produktu, kody QR i wiele innych, jest możliwe zdalnie i za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

ASBIS z sukcesem zrealizował już pierwszy projekt pilotażowy wdrożenia tego produktu na Litwie, na stacjach benzynowych u jednego z liderów rynku. Wdrożenie produktu na Litwie sprostało lokalnym wymaganiom prawnym, zgodnie z którymi obowiązkowe jest wskazanie daty i godziny produkcji na metkach cenowych dla niektórych rodzajów produktów. Wdrożenie zostało przeprowadzone metodami integracyjnymi z wykorzystaniem oprogramowania ESL, co zapewniło pełne bezpieczeństwo danych i poufność informacji. Jedną z głównych zalet rozwiązania jest możliwość zdalnego zarządzania metkami, w tym za pomocą tabletów. Cały proces wdrożenia trwał 2 tygodnie i odbywał się zdalnie.

Dzięki Prestigio ePrice Labels klient ASBIS osiągnie następujące cele strategiczne:

  • zwiększenie szybkości wewnętrznych i zewnętrznych procesów pracy;
  • wzrost zysków w wyniku wzrostu obrotów;
  • optymalizacja kosztów operacyjnych;
  • ograniczenie błędów personelu oraz wzrost jego wydajności;
  • poprawa jakości obsługi klienta.

Kompleksowe rozwiązanie Prestigio obejmowało elektroniczne metki cenowe o przekątnej 4,2 cala, stacje bazowe i specjalistyczne oprogramowanie Prestigio ESL do zarządzania urządzeniami.

„ASBIS rozwija się w wielu kierunkach, również w świadczeniu usług dla biznesu. Prestigio ePrice Labels to jedne z naszych nowych rozwiązań biznesowych skierowanych do sklepów, sieci handlowych czy stacji benzynowych. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na zarządzanie zmianami cen w sposób szybki i zdalny. Może więc bardzo wesprzeć sieci handlowe w prowadzeniu szybkich, zmieniających się nawet co godzinę promocji. Pierwsze wdrożenie naszego rozwiązania przeprowadziliśmy u jednego z liderów w swoim sektorze w krajach bałtyckich. Wdrożenie było przeprowadzone całkowicie zdalnie w zaledwie dwa tygodnie. Jest to więc produkt nie tylko dostosowany do potrzeb handlu, ale też spełnia obecne restrykcyjne wymagania pro-zdrowotne, związane z dystansem społecznym” – powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus