Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

CI Games rozpoczyna kampanię marketingową gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2

Udostępnij

CIG (CIGAMES) rozpoczyna oficjalną kampanię promocyjno-marketingową najnowszej gry – Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Przy tej okazji spółka prezentuje trailer, który zawiera m.in. kluczową cechę tytułu – rozgrywka jednej z dwóch kampanii SGWC2 zostanie skupiona wokół ekstremalnie długich strzałów snajperskich, przekraczających dystans 1 km. Premiera SGW2 nastąpi w grudniu br., lub w pierwszym kwartale 2021.

- Jestem zadowolony z przebiegu prac nad Sniper Ghost Warrior Contracts2. Cieszę się, że nadszedł długo wyczekiwany moment, kiedy możemy przestawić więcej szczegółów o samej grze i pokazać pierwszy oficjalny trailer – mówi Marek Tymiński, prezes CI Games. 

Wyróżnikiem gameplay’u przedstawionym w Sniper Ghost Warrior Contracts 2 będzie strzelanie na ekstremalnie długą odległość. Nowy teaser, który rozpoczyna kampanię marketingową tytułu, pokazuje celny strzał oddany z odległości 1 506 metrów. SGWC2 zaoferuje szereg nowego wyposażenia w tym nowe modele broni, udoskonaloną jakość wizualną projektu oraz realizm gry.

- Dobrze wiemy, że odległy dystans strzałów snajperskich jest tym co budzi duże zainteresowanie wśród graczy. Dotychczas żadna gra snajperska na konsole i PC nie oferowała kampanii z tak dalekimi zasięgami. To duży krok naprzód nie tylko dla naszej serii, ale również dla gatunku gier snajperskich – dodaje Marek Tymiński.

Pierwsza część SGWC została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. Gra sprzedała się dotychczas w ponad 700 tysiącach egzemplarzy i osiągnęła próg dochodowości. SGW Contracts 2 przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom – jedna z dwóch kampanii skupiona będzie m.in. wokół bardzo dalekich strzałów na specjalnie przygotowanych mapach.

Premiera gry odbędzie się albo pod koniec czwartego kwartału 2020 lub w pierwszym kwartale 2021 – Najważniejsze dla Spółki jest wyjść na rynek z grą w optymalnym okienku wydawniczym i jednocześnie przeznaczyć dodatkowy czas na dalsze szlify – mówi prezes CI Games.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus