Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cherrypick Games skierował do fazy soft launch-u Solitaire TriPeaks Blitz!

Udostępnij

CHP (CHERRY), notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, skierował do fazy soft launch-u e-sportową wersję swojej autorskiej gry mobilnej Solitaire TriPeaks Blitz!. Współtwórcą produkcji jest Skillz, wiodąca platforma dla tego rodzaju rozrywki. Globalne wydanie produkcji w różnych odsłonach jest jednym z najważniejszych celów spółki na rok 2020.

- Do fazy soft launch-u trafiła jedna z dwóch naszych najważniejszych tegorocznych produkcji Solitaire TriPeaks Blitz!, w której zarówno my, jak i Skillz, widzimy ogromny potencjał. Faza testowania jest zwieńczeniem długiego procesu projektowania i programowania. Zostanie przeprowadzona na rynku amerykańskim – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu spółki Cherrypick Games. – Na tym etapie chcemy skoncentrować się na aspektach związanych z zachowaniem graczy i dopasowaniem do nich kluczowych parametrów tego projektu. Współpraca z amerykańskim partnerem, który odpowiada za user acquisition gry jest dla nas bardzo ważna, z uwagi na doświadczenie Skillz związane z segmentem mobilnych gier e-sportowych – dodaje.

W ostatnich miesiącach spółka pracowała nad wzbogaceniem kontentu i dodatkowych funkcji w grze dostosowanych do wersji e-sportowej. Jednym z kluczowych wskaźników do oceny potencjału produkcji ma być liczba organicznych instalacji. Cherrypick Games koncentruje się na produkcjach o globalnym potencjale i wiąże duże oczekiwania z e-sportową autorską wersją pasjansa Solitaire. 

W lipcu do fazy testowej trafiła również inna gra mobilna gra studia - Touchdown Hero, która podobnie jak Solitaile zostanie wydana w wersji e-sportowej.

- Razem ze Sklillz oprócz SolitaireTriPeaks Blitz! oraz zręcznościowej gry Touchdown Hero mamy w planach również opracowanie Golf Hero, w którym gracz będzie trenował i rywalizował w turnieju golfowym z innymi uczestnikami w formule jeden na jeden. Ta gałąź rozrywki rozwija się bardzo dynamicznie, chcemy być jej beneficjentem. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną do gustu graczom, co przełoży się na przyszłe wyniki finansowe – podsumowuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus