Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Michał Sadowski, Brand24: Powracamy do dobrej dynamiki

Udostępnij
  • wzrost liczby aktywnych klientów narzędzia Brand24 do 3210 na koniec 3Q 2020 (+119 w stosunku do 2Q 2020)
  • oczekiwany dalszy korzystny wpływ stałego rozwoju narzędzia Brand24 oraz planowanego poszerzenia portfolio Spółki o nowe narzędzia na liczbę klientów

B24 (BRAND24), właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (software as a service), opublikował dane o liczbie klientów w 3Q 2020. Według danych o sprzedaży na koniec trzeciego kwartału br. Brand24 posiadał 3210 aktywnych klientów, co oznacza wzrost o 119 klientów netto w ujęciu kwartał do kwartału. Liczba pozyskanych klientów na koniec września 2020 jest wyższa zarówno w ujęciu kwartał do kwartału, jak i rok do roku.

Komentarz Michała Sadowskiego, Prezesa Zarządu i założyciela BRAND 24 S.A.:

„Powracamy do dobrej dynamiki. 119 wzrostu netto klientów w 3Q 2020 to więcej niż pozyskaliśmy w 2Q, ale także więcej, niż pozyskaliśmy w analogicznym okresie rok temu. Kryzys, który dotknął spółkę i nas wszystkich, powoli przechodzi do historii. Z jednej strony stał się katalizatorem zmian w spółce, a z drugiej – zmobilizował nas do poszukiwania nowych możliwości biznesowych. Efektem tego są nowe funkcje Brand24 zweryfikowane największym w historii Spółki audytem potrzeb klientów. Audytem, który pokazał nowe kierunki rozwoju nie tylko dla Brand24 jako produktu, ale także jako Spółki. Dlatego właśnie otwieramy kolejny rozdział w historii Brand24, w którym przejdziemy z fazy serwowania danych do fazy serwowania wniosków. Brand24 nie będzie już spółką jednego produktu – będziemy oferować grupę narzędzi dedykowanych specjalistom branży marketingowej i PR, opartych na technologii i kanałach sprzedaży Brand24. Pierwsze wdrożenia nowych funkcjonalności przewidujemy w czwartym kwartale 2020, a debiut nowych produktów Grupy Brand24 na początku 2021 roku.”

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus