Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unimot otworzył pierwszą stację Avia w koncepcie Eat&Go

Udostępnij

UNT (UNIMOT) otworzył kolejną stację paliw AVIA, tym razem Gorzowie Wielkopolskim. To pierwszy flagowy obiekt marki, który w pełni eksponuje nowy koncept sklepowy Eat&Go z rozbudowanym kącikiem kawowym, strefą relaksu oraz z wykorzystaniem po raz pierwszy w sieci AVIA, obok ekranów Digital Signage, aroma- i audiomarketingu. Na dachu stacji zainstalowano również panele fotowoltaiczne AVIA Solar.

Na stacji paliw AVIA w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Walczaka 21, na powierzchni blisko 200 metrów kwadratowych, ulokowany jest nowoczesny koncept sklepowy Eat&Go, który łączy w sobie minimalizm oraz ergonomię nowoczesnego sklepu typu convenience. Na kierowców czeka tutaj wygodna strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, rozbudowany kącik kawowy z aromatyczną kawą serwowaną na wiele sposobów, właściwie rozplanowana strefa przykasowa oraz zmodernizowane toalety — wszystko po to, aby zapewnić wysoki poziom jakości obsługi i doświadczenia na stacji.

Innowacyjnym rozwiązaniem wprowadzonym na nową stację w Gorzowie Wielkopolskim jest umiejscowienie na jej dachu paneli fotowoltaicznych AVIA Solar. Instalacja będzie wyposażać stację w zieloną energię. To nie tylko zabieg ekonomiczny, mający wpływ na obniżenie kosztów działania stacji, lecz także komunikat dla wszystkich kierowców, że stacje paliw AVIA są punktami, w których można zamówić usługę instalacji paneli fotowoltaicznych AVIA Solar.

Stacja AVIA w Gorzowie Wielkopolskim to nasza wizytówka, za pomocą której chcemy zaprezentować polskim kierowcom oraz naszym potencjalnym partnerom biznesowym, jak może wyglądać nowoczesna stacja paliw z własną elektrownią solarną oraz niezbędnymi udogodnieniami dla podróżujących: rozbudowaną strefą odpoczynku, designerskimi rozwiązaniami i smaczną kawą, oczywiście przy zagwarantowaniu wysokiej jakości paliwa i przystępnych cen — mówi Adam Sikorski, prezes zarządu UNIMOT S.A. Przy jej tworzeniu staraliśmy się wykorzystać najlepsze doświadczania marki AVIA, szwajcarskie korzenie oraz w sposób kompleksowy odpowiedzieć na potrzeby polskiego klienta i specyfikę naszego rynku paliwowego — dodaje Adam Sikorski.

Nowa stacja oferuje kierowcom 6 stanowisk tankowania wszystkich popularnych paliw, w tym paliwa premium AVIA Diesel Gold. Na terenie stacji znajduje się parking dla samochodów osobowych, samoobsługowa myjnia ręczna, po raz pierwszy zaprezentowana na terenie polski w barwach AVIA, a nawet paczkomat.

Nowością, wprowadzoną także po raz pierwszy na stacji w Gorzowie Wielkopolskim, jest wykorzystanie audio- i aromamarketingu. Subtelna muzyka i kojący zapach mają w jeszcze większym stopniu uprzyjemnić kierowcom czas spędzany na stacji paliw.

Zestawienie wielu bodźców, oddziałujących na różne zmysły, wpływa pozytywnie na doświadczenia kierowców na stacji benzynowej. Chcemy, aby nasi klienci czuli się u nas komfortowo i mogli odpocząć czy wypić kawę w przyjemnej atmosferze. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie audio- i aromamarketingu na nasze stacje – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w sieci AVIA. 80 proc. decyzji jest podejmowanych bez naszej świadomej kontroli, u 75 proc. osób zmysł węchu wpływa na odczuwane emocje, a 65 proc. ludzi może liczyć na zmianę nastroju dzięki muzyce, te liczby dają do myślenia, dlatego będziemy rozwijać ten element wyposażenia stacji w nowo otwieranych obiektach – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.

Aktualnie sieć AVIA liczy ponad 50 stacji, które obejmują swoim zasięgiem prawie całą Polskę. Stacje zlokalizowane są głównie w średnich i małych miastach. Obecne są również w kilku dużych miastach — w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu

Krótki komentarz Prezesa UNIMOT o nowej stacji AVIA w Gorzowie Wielkopolskim

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus