Woodland Games, producent i wydawca gier wideo z Grupy PLW (PLAYWAY), po zakończonej sukcesem procedurze przekształcenia w spółkę akcyjną, rozpoczyna prace nad Dokumentem Informacyjnym. Studio w pierwszej połowie przyszłego roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Wcześniej przeprowadzi emisję akcji. Woodland Games pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Do 2022 roku planuje premiery kilku gier z gatunku symulatorów w wersji na komputery stacjonarne, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Spółka jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.

- Jesteśmy w toku prac formalnych związanych z przygotowaniem spółki do debiutu na rynku NewConnect, co mamy nadzieję, nastąpi również w przyszłym roku. Upublicznienie poprzedzi emisja akcji, której celem będzie pozyskanie finansowania na realizację bieżących projektów i preprodukcji – efekty jednej z nich, nad którą aktualnie pracujemy, zaprezentujemy już niebawem – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu spółki Woodland Games. Działania naszego studia koncentrują się obecnie na produkcji gry Hell Architect, która ukaże się na platformie Steam w pierwszym kwartale 2021 roku – dodaje.

Najbliższe plany spółki zakładają także przeprowadzenie kampanii gry na Kickstarterze.

Do 2022 roku Woodland Games planuje premiery kilku gier z gatunku symulatorów w wersji na komputery stacjonarne, oprócz wspomnianej Hell Architect, studio pracuje nad Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator.

Model biznesowy Woodland Games zakłada premiery jednego do dwóch tytułów rocznie. Spółka przyjęła, że średni nakład na produkcję każdego tytułu wyniesie nie więcej niż kilkaset tysięcy złotych. Działalność studia zakłada produkcję wysokich jakościowo gier oraz portowanie ich na konsole Nintendo Switch, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.

- Dokładamy wszelkich starań, aby nasze autorskie projekty wyróżniały się unikalną fabułą, oryginalną oprawą wizualną i graficzną, a także realną wysoką jakością i nieszablonowymi rozwiązaniami. Stawiamy na różnorodną tematykę, która zainteresuje szerokie grono odbiorców. Zanim podejmiemy decyzję
o rozpoczęciu pracy nad nowym tytułem, sprawdzamy czy nasza propozycja spotyka się z zainteresowaniem ze strony graczy. Zależy nam, aby nasze projekty wykazywał
y duży potencjał sprzedażowy – informuje Paweł Kozakowski.