Aplikacja mobilna CCC właśnie przekroczyła liczbę 3 milionów pobrań przez klientów. Za tym okrągłym numerem stoi pobranie przez nową klientkę CCC, która dopiero niedawno odkryła markę i jej ofertę. 

Aplikacja jest obecnie pobierana przez klientki i klientów średnio 50,000 - 100,000 tygodniowo. Jest dostępna na sześciu rynkach - w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech, a w planach jest ekspansja na kolejne. W ostatnim czasie aplikacja CCC wzbogaciła się o funkcję esize.me, tj. możliwość wykorzystania skanu stopy do rekomendacji odpowiednego rozmiaru przez asystenta esize.me (na razie dla platformy IOS, wkrótce Android).

Skaner esize.me pomaga dopasować obuwie bez konieczności przymierzania, ponieważ raz wykonany i wgrany do systemu skan stopy zapamiętywany jest w aplikacji i dzięki temu system może rekomendować klientowi właściwe produkty. Rozwiązanie to wzbogaca aplikację CCC, która już teraz posiada szereg użytecznych i nowoczesnych funkcjonalności takich jak wyszukiwanie obuwia zdjęciem (visual search), możliwość sprawdzenia dostępności produktów w sklepach stacjonarnych, dostęp do mobilnej wersji karty Klubu CCC czy możliwość dołączenia do niego. Użytkownicy aplikacji mają także dostęp do sekcji inspiracyjnej, w której materiały przygotowują influencerzy i redaktorzy z najbardziej prestiżowych magazynów modowych. Zespół e-commerce CCC stale pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji.

W przeciągu minionych dwóch tygodni dostrzegaliśmy spadające traffiki w sklepach stacjonarnych przy jednoczesnym nawet trzycyfrowym wzroście w kanałach e-commerce. Do aplikacji zagląda co miesiąc ponad milion użytkowników. W obliczu zamknięcia galerii handlowych jeszcze mocniej koncentrujemy się na kanałach mobilnych - aplikacja CCC  ułatwia nam podtrzymywanie kontaktu z klientem, któremu chcemy dostarczać coraz to nowych udogodnień i doskonałe doświadczenia - mówi Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC.

Od początku istnienia aplikacji na wysokim poziomie utrzymuje się ocena jej użytkowników - średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store.