Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cherrypick Games dywersyfikuje działalność i stawia na rozwój w zakresie e-sportu

Udostępnij

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych zapowiedział przełomowy rok. Spółka nawiązała współpracę z globalnymi partnerami: liderem e-sportu - platformą Skillz oraz Huuuge Games. Doświadczenie partnerów w analityce i user acquisition w produkcji dobrych jakościowych gier będzie kluczowe dla Cherrypick Games w najbliższym okresie. Spółka podczas planowanego przejścia na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie nie planuje emisji akcji.

- Działalność naszego studia bazuje na tworzeniu innowacyjnych gier mobilnych w modelu free to play. W zakresie produkcji casualowych naszym kluczowym partnerem jest Huuuge Games, z którym w tym roku podpisaliśmy umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa Solitaire: Adventure Journey. W segmencie gier e-sportowych zawarliśmy umowę o współpracy z liderem rynku - platformą Skillz, z którą będziemy się rozwijali - mamy zapewnioną widoczność oraz wsparcie przy rozwoju gier. Docelowo planujemy produkować od 4 do 6 e-sportowych gier rocznie oraz 1-2 casualowe tytuły free to play – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z aktualnych KPI oraz działania zarówno ze Skillz jak i Huuuge Games, co mamy nadzieję znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych spółki – dodaje.

W partnerstwie z Huuuge Games spółka rozwija segment gier casualowych. - Huuuge Games posiada bardzo duże doświadczenie w produkcji i wydawaniu gier social casino. Są to gry dla tej samej grupy docelowej, co tytuł z naszego portfolio produkcyjnego Solitaire: Adventure Journey. Ponadto Huuuge sfinansuje kampanię marketingową związaną z pozyskaniem graczy dla tej produkcji – mówi Marcin Kwaśnica.

Działalność w zakresie mobilnych projektów e-sportowych CHP (CHERRY) prowadzi z globalnym parterem e-sport - platformą Skillz. Współpraca z amerykańską firmą opiera się na trzech filarach, które koncentrują się na finansowaniu procesu pozyskiwania graczy przez Skillz (tzw. user acquisition), wsparciu w zakresie projektowania gier oraz wspólnym dynamicznym wzroście, który reguluje umowa zawarta pomiędzy podmiotami.

Cherrypick Games jest aktualnie na etapie przygotowywania trzech gier w wersji esportowej: Solitaire TriPeaks Blitz!, która ukaże się na początku przyszłego roku, Golf Solitaire TriPeaks i Golf Hero. Skillz zajmie się także kampanią marketingową wymienionych wyżej projektów, głównie poprzez pozyskiwanie graczy, ale także za pomocą tradycyjnych kanałów.

W drugim półroczu 2020 Cherrypick Games zawarło umowę z chińskim producentem i wydawcą YODO 1 Ltd., z którym wyda grę My Spa Resort Deluxe. Produkcja obecnie znajduje się w soft-launchu i w ocenie spółki jej wstępne wyniki obiecujące.

Cherrypick Games pracuje także nad przejściem na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych
w Warszawie. W pierwszym kwartale przedstawiciele spółki chcą złożyć Prospekt Emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus