W 2020 roku RON (RONSON) zakontraktował sprzedaż rekordowej liczby 918 lokali, co oznacza wzrost o 21% r/r (761 jednostek), a także przekazał rekordową liczbę 966 lokali, czyli o 47% więcej r/r (658).

W 4Q 2020 RONSON zakontraktował sprzedaż 257 lokali w porównaniu do 256 lokali
w analogicznym okresie 2019 roku. Liczba lokali przekazanych klientom, które zostaną ujęte w rachunku zysków i strat za 4Q 2020 roku, wyniosła 167 w porównaniu do 124 rok wcześniej.

Rok 2020 był bardzo wymagający, zwłaszcza w obliczu wybuchu pandemii wczesną wiosną, kiedy nikt nie wiedział, co przyniosą nadchodzące tygodnie i miesiące. Ostatecznie okazało się, że postrzeganie rynku nieruchomości przez klientów i inwestorów jako bezpiecznej przystani pozwoliło naszej firmie na osiągnięcie bardzo dobrych wyników w tych trudnych czasach. Jednocześnie miniony rok dał możliwość dynamicznego rozwoju w sektorze mieszkaniowym tym firmom, które były do tego odpowiednio przygotowane. Pomimo niepewności na początku roku, zespół RONSON pozostał skoncentrowany i dokładał wszelkich starań, aby kontynuować działalność biznesową. Utrzymywaliśmy kontakt
z klientami w okresie lockdownu, kontynuowaliśmy rozwój istniejących projektów zgodnie
z harmonogramem i uruchamialiśmy nowe. W wyniku ogromnego zaangażowania naszego zespołu w 2020 roku sprzedaliśmy aż 918 lokali – to rekord w historii Spółki. W utrzymaniu atrakcyjnej oferty dla klientów sprzyjała nam silna sytuacja finansowa, dodatkowo wzmocniona bardzo udaną jesienną emisją obligacji.

Jesteśmy ostrożnie optymistyczni, jeśli chodzi o sytuację rynkową w tym roku. Wydaje się, że niskie stopy procentowe będą nadal wspierać popyt na mieszkania i przyciągać nabywców zainteresowanych ochroną kapitału. Ciężko pracujemy nad jak najlepszym wykorzystaniem otoczenia rynkowego dla dalszego rozwoju Spółki. W ofercie i w przygotowaniu mamy wiele atrakcyjnych projektów. Naszym celem jest pochwalenie się w tym roku kolejnym sukcesem sprzedażowym – mówi Boaz Haim, Prezes Zarządu, CEO RONSON Development.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w 2020 roku. Głównymi motorami sprzedaży były nasze flagowe projekty Ursus Centralny i Miasto Moje w Warszawie (odpowiednio 266 i 198 lokali) oraz Panoramika w Szczecinie (108 lokali). Dzięki ciągłej rozbudowie banku ziemi nasza oferta pozostaje zróżnicowana i atrakcyjna, co jest kluczowe dla utrzymania tempa sprzedaży na odpowiednim poziomie. Jest to również ważne, ponieważ jednym z głównych wyzwań dzisiejszego rynku jest terminowe uzyskiwanie decyzji administracyjnych. Nieustannie monitorujemy rynek w poszukiwaniu atrakcyjnych działek i przygotowujemy się do rozpoczęcia w tym roku nowych, ciekawych projektów, w tym szerokiej gamy typów i wielkości mieszkań oraz kompaktowych domów. Kontynuujemy także rozwój naszych wieloetapowych projektów, takich jak Miasto Moje i Ursus Centralny w Warszawie, które cieszą się dużym zainteresowaniem naszych klientów. – mówi Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu RONSON Development.

W 2020 roku najwięcej lokali przekazano w warszawskim projekcie City Link IV (288), poznańskim Grunwaldzie2 (236 lokali) oraz Szczecińskiej Panoramice (195). W 4Q 2020 roku najwięcej lokali przekazano w warszawskim projekcie Miasto Moje (98), Panoramice (35) i Grunwaldzie2 (16).