260 klientów netto pozyskał B24 (BRAND24) w trzech ostatnich miesiącach 2020 roku. Dla globalnego dostawcy usług monitorowania mediów internetowych był to najlepszy kwartał od dwóch lat i jeden z najlepszych w historii firmy.

Na koniec 2020 roku z usług Brand24 korzystało 3470 klientów. Oznacza to 8-proc. wzrost netto aktywnych użytkowników w porównaniu z trzecim kwartałem 2020 r. Poziom ten powinien już pozwalać spółce na osiąganie zysku netto.

Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy. W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. 

- Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi  nasze wyniki – dodaje Michał Sadowski. 

Przypomnijmy, że Brand24 będzie od I kw. 2021 r. aktywnie wprowadzał nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Mowa tu między innymi o szytych na miarę analizach sentymentu wobec danej marki, przygotowywanych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

- Z końcem ubiegłego roku przeprowadziliśmy pilotażowe wdrożenia i testy nowych funkcjonalności. Efekty są na tyle zadowalające, że możemy wejść z nową ofertą na rynek, prowadząc aktywną akcję marketingową i informacyjną wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów – podkreśla Michał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.