Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Game Island planuje pozyskać 1,5 mln zł w ramach oferty publicznej akcji pre-IPO

Udostępnij

Game Island, producent gier z gatunku survival wchodzący w skład grupy tworzonej przez notowaną na NewConnect spółkę THD (THEDUST), rozpoczyna publiczną ofertą akcji, w ramach której planuje pozyskać 1,5 mln zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na realizację obecnie zapowiedzianych gier oraz przygotowanie kolejnych pre-produkcji. Szczegółowe informacje o trwającej ofercie znajdują się na stronie www.gameisland.pl. Spółka planuje debiut na NewConnect na przełomie 2021/2022 roku.

Zgodnie ze strategią rozwoju, Game Island zajmuje się produkcją gier z gatunku survival. Spółka zapowiedziała już dwa tytuły: Deadly Desert oraz The Day After. Pierwszy z nich to historia młodego chłopca i jego niepełnosprawnego ojca, którzy wskutek niefortunnego wypadku zostali wystawieni na próbę przetrwania w wyjątkowo ekstremalnych warunkach pustynnych. Druga produkcja to wizja świata po katastrofie naturalnej, gdzie gracz będzie musiał przetrwać w mrocznej rzeczywistości, podczas szalejących huraganów, gwałtownych powodzi oraz innych anomalii pogodowych.

- Tematyka gier survivalowych od kilku lat elektryzuje graczy i zyskuje na popularności. Gatunek ten stanowi wysoki potencjał biznesowy, o czym świadczyć mogą między innymi wyniki sprzedaży takich tytułów jak: The Forest, Rust czy DayZ, notujące sprzedaże w kilku, kilkunastu milionach sztuk. W Game Island wierzymy, iż nasze gry będą konkurencyjnymi i wybijającymi się projektami z tego gatunku. – komentuje Michał Ojrzyński, prezes Game Island. 

Game Island planuje w ramach oferty publicznej pozyskać około 1,5 mln zł. Zostaną one przeznaczone na ukończenie rozpoczętych produkcji oraz stworzenie kolejnych pre-produkcji. Ponadto środki pozwolą na promocję tytułów Game Island, pokrycie kosztów bieżących oraz wprowadzenia akcji spółki do obrotu na NewConnect.