Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

United Label osiągnął 0,4 mln zł zysku netto w IV kwartale

Udostępnij

UNL (UNILABGAM), notowana na NewConnect globalna platforma wydawnicza dla deweloperów gier indie premium wypracowała w IV kwartale 2020 r. 803 tys. zł przychodów, zamykając ubiegły rok przychodami powyżej 1 mln zł. W październiku 2020 r. spółka przeprowadziła premierę swojej pierwszej gry Röki na konsolę Nintendo Switch (premiera na PC miała miejsce w lipcu). Tytuł dzięki licznym wyróżnieniom w wydarzeniach branżowych oraz efektywnym kampaniom promocyjno-marketingowym w ostatnim kwartale roku dał spółce 0,4 mln zł zysku netto.

- Wyniki za IV kwartał jasno wskazują na długi okres monetyzacji Röki oraz zasadność decyzji o portowaniu gry na Nintendo Switch. Tytuł przed premierą na konsoli Nintendo został poprzedzony efektywną kampanią reklamowo-sprzedażową w mediach branżowych oraz społecznościowych. Röki to gra, która została doceniona przez krytyków i graczy. Pozwoliła nam zbudować reputację wiarygodnego i skutecznego wydawcy, a wyniki sprzedażowe wskazują klarownie, że jej sprzedaż będzie wyraźnie obecna w naszych przychodach przez kolejne 2-3 lata – zaznacza Tomasz Litwiniuk, prezes United Label. Dodaje również, że 2021 r. zapowiada się niezwykle interesująco. Spółka na początku roku zadebiutowała na giełdzie oraz prowadzi intensywne prace w związku z przygotowaniem kolejnej premiery – Eldest Souls, która ma ukazać się w II kwartale br. Oprócz niej w 2021 r. mają ukazać się także pozostałe gry z portfolio wydawcy: Tails of Iron i Horae.

Eldest Souls to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Spółka na początku lutego ogłosiła podpisanie umowy z Pingle Studio na portowanie produkcji na konsole nowej generacji i poprzedniej. Za wersje gry na PC i Nintendo Switch odpowiada jej brytyjski deweloper, czyli Fallen Flag Studio. Tym samym już w dniu premiery, gra będzie dostępna na najważniejszych platformach. Pozwoli to na efektywniejsze zarządzanie budżetem marketingowym, jednocześnie zwiększając potencjał sprzedażowy produkcji. Gra obecnie znajduje się w TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam, gromadząc na swojej wishliscie ponad 91 tys. graczy.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus