ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w styczniu 2021 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 231 mln USD, wobec 175 mln USD w styczniu 2020 r., co oznacza wzrost o około 32%.  

„Rozpoczynamy bardzo dobrze ten rok, w styczniu zanotowaliśmy 32-proc. wzrost przychodów względem analogicznego miesiąca rok wcześniej. Ubiegły rok był dla ASBIS rekordowy, mamy jednak ambitne plany również na ten rok. Jak widać, nie zwalniamy tempa, pracujemy na pełnych obrotach, uruchamiamy kolejne projekty biznesowe, jak choćby Breezy. Dzięki tej inwestycji zagospodarujemy rynek obrotu używanymi produktami Apple oraz innych marek z tego sektora, dając im drugie życie. Mamy silną pozycję na naszych rynkach dystrybucyjnych więc start tego projektu będzie ułatwiony. Niedługo poinformujemy o kolejnych naszych pomysłach na dywersyfikację biznesu dystrybucji IT” –powiedział Serhei Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc. 

„W styczniu wszystkie nasze linie produktowe odnotowały wysokie wzrosty sprzedaży. Produktami, które były największymi czynnikami wzrostu były smartfony, procesory oraz akcesoria. Hitem sprzedażowym w styczniu były ponownie procesory z uwagi na duże zapotrzebowanie na komputery o dużej mocy przeliczeniowej” –dodał Serhei Kostevitch.