Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w lutym 2021 r. ponad 80,5 mln zł, tj. o 18,1% więcej niż w analogicznym okresie 2020 r.

Obroty TIM-u po dwóch miesiącach 2021 r. przekroczyły 155,6 mln zł (+13,4% rdr.), zaś przychody z kanału e-commerce – 105 mln zł (+2,5% rdr.). Sprzedaż online przyniosła w lutym 2021 r. niemal 51,6 mln zł (+3,6% rdr.).

– Dynamika sprzedaży w lutym 2021 roku, niemal identyczna z notowaną rok wcześniej (18,1% vs 18,0%), to kolejny dowód na odstrojenie się TIM-u od sytuacji w branży elektrotechnicznej. Przed zmianą modelu biznesowego atak mroźnej i śnieżnej zimy był dla nas powodem do zmartwień. Oznaczał bowiem wstrzymanie wielu prac budowlanych, a więc ograniczenie popytu na produkty niezbędne do ich realizacji – wspomina Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To jednak były czasy, gdy TIM był siecią hurtowni, a nie platformą e-commerce, jak dziś. Platformą, która stale powiększa grono klientów o odbiorców realizujących regularne zakupy, niezależnie od pogody. Dodatkowo za sprawą partnerów biznesowych współpracujących z nami w modelu marketplace hybrydowy TIM.pl poszerza oferowany asortyment o produkty spoza branży elektrotechnicznej, kupowane niezależnie od aktualnych warunków atmosferycznych – dodaje Krzysztof Folta.