Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Passus zaprezentuje swoje rozwiązania na serii konferencji dla partnerów Nuvias

Udostępnij

PAS (PASSUS), notowany na NewConnect producent i integrator specjalistycznych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa oraz wydajności sieci i aplikacji, weźmie udział w dwóch konferencjach dla partnerów Nuvias – jednego z najszybciej rozwijających się w Europie dystrybutorów rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT. Pierwsza konferencja dedykowana rynkowi DACH odbędzie się 18 marca, z kolei druga 25 marca przeznaczona będzie dla regionu CEE. W wydarzeniu weźmie udział kilkaset integratorów, którzy bezpośrednio działają z klientami na rynku europejskim.

Uczestnictwo Passusa na konferencji partnerów Nuvias jest efektem podpisanej w styczniu umowy dystrybucyjnej. Na jej podstawie produkty Spółki, pod marką Sycope, będą mogły być sprzedawane na rynku Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.

Udział w tych dwóch konferencjach jest jednocześnie oficjalną premierą naszych rozwiązań wśród partnerów Nuvias. Firma ta dysponuje siecią ponad 5 tys. partnerów handlowych, z czego tylko na najbliższym spotkaniu weźmie udział kilkaset z nich. To bardzo dobra forma przedstawienia i promocji naszych rozwiązań wśród integratorów, którzy finalnie wdrażają dany system u końcowego klienta. Jest to także możliwość zbudowana relacji, rozmowy, poznania drugiej strony, co jest niezwykle ważne dla dalszej współpracy. – komentuje Tadeusz Dudek, prezes zarządu Passus.

Partnerstwo z Nuvias to dla Passusa bardzo ważny etap na drodze ekspansji zagranicznej. Dzięki umowie otwiera się dostęp do wielu integratorów IT, którzy mają silną pozycję na dojrzałych rynkach. Spółka na początku zamierza się skupić na rynku niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.

- Chciałbym podkreślić, że projekty które realizujemy różnią się od sprzedaży detalicznej. Pod marką Sycope świadczymy rozwiązania dedykowane dla dużego klienta rangi enterprise, które dotykają strategicznych obszarów w przedsiębiorstwie. Są to umowy liczone w tysiącach euro, przez co podejmowane są świadomie oraz muszą być odpowiednio budżetowane. Pierwszych transakcji w regionie DACH spodziewamy się na przełomie roku.  Warto jednak poczekać -  sprzedaż produktów własnych jest dla nas niezwykle istotna, gdyż na autorskich rozwiązaniach generujemy najwyższe marże. – dodaje Tadeusz Dudek.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus