Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Asbis odnotował w lutym 37% wzrost przychodów

Udostępnij

ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w lutym 2021 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 240 mln USD, wobec 176 mln USD w lutym 2020 r., co oznacza wzrost o około 37%.  

„Kontynuujemy wzrosty naszych przychodów i jesteśmy pełni optymizmu na cały 2021 rok. Zapotrzebowanie na sprzęt IT jest wciąż bardzo duże, co będzie miało odzwierciedlenie również w naszych wynikach. ASBIS jest w stanie sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu na sprzęt związany z cyfrową transformacją. Infrastruktura IT jest coraz bardziej nowoczesna i wydajna, a technologia rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego oczekuje się, że w ciągu kilku najbliższych lat potrzeby inwestycyjne w zakresie nowych technologii będą wciąż utrzymywały się na wysokim poziomie. ASBIS chce odegrać w tym procesie znaczącą rolę, co jest możliwe dzięki szerokiej ofercie produktów, silnej pozycji, bardzo dobrym relacjom z vendorami oraz wiarygodności, którą mamy wypracowaną na naszych rynkach” –powiedział Serhei Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc. 

„W lutym wszystkie nasze linie produktowe odnotowały wysokie wzrosty sprzedaży. Również sprzedaż na wszystkich naszych rynkach wzrosła. Oprócz klasycznej dystrybucji obsługujemy sporo dużych projektów infrastrukturalnych oraz związanych z budową centrów danych. Projekty z tych sektorów realizujemy obecnie na wszystkich naszych rynkach, m.in. Rosji, Rumunii, obszarze Morza Adriatyckiego czy na Białorusi. Bardzo dobrze rozwija się też nasza działalność w Polsce, która przebiega zgodnie z planami ustalonymi na początku roku” –dodał Serhei Kostevitch.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus