Właściciel platformy transakcyjnej z grami i towarami cyfrowymi jest już na ostatniej prostej, aby dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect. Spółka złożyła wniosek do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych o wyznaczenie pierwszego dnia notowań akcji Gamivo na 22 kwietnia.

- Przed nami jeden z najważniejszych momentów w historii Gamivo, debiut na rynku publicznym. Jest to jeden ze strategicznych etapów budowania dalszej wartości spółki. W ubiegłym roku odnotowaliśmy dynamiczne wzrosty zarówno operacyjne, jak i finansowe. Łączymy ze sobą ponad 2,5 mln graczy z bazą blisko 1 tys. sprzedawców. Dołożymy wszelkich starań, aby efekty naszej pracy były dobrze oceniane przez obecnych i przyszłych akcjonariuszy – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo S.A.

Planowana data debiutu Gamivo na alternatywnym rynku to 22 kwietnia br., do obrotu giełdowego zostaną wprowadzone już istniejące akcje serii A i B, wejście na giełdę nie jest związane z emisją nowych akcji. Uroczystość debiutu będzie transmitowana w kanałach społecznościowych Giełdy Papierów Wartościowych. Gamivo będzie pierwszą spółką na warszawskiej giełdzie z tak mocną ekspozycją na dwa dynamicznie rosnące rynki – e‑commerce oraz gamingu.

Według opublikowanych danych za rok 2020, w minionym roku Spółka wypracowała 31,3 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 165 proc. r/r. Wynik EBITDA wyniósł 9,2 mln zł, a zysk netto przekroczył 8 mln zł. Wysoka jakość obsługi klienta w połączeniu z konkurencyjnymi cenami produktów to dwa filary, na których Gamivo wyróżnia się spośród konkurencji, budując swoją mocną pozycję rynkową.

Platforma Gamivo została założona w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Na rynku wyróżnia się wysokim poziomem obsługi klienta, atrakcyjnymi cenami produktów oraz dodatkowymi usługami, takimi jak programy lojalnościowe dla klientów, a dla dostawców – panele do sprzedaży hurtowej. Celem spółki jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany poprzez ekspansję na nowe rynki oraz zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie poprzez wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców.