SAMITO, twórca technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS, planuje debiut na NewConnect. Wcześniej spółka przeprowadzi emisję akcji w formie kampanii crowdinvestingu, która zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl.

SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskujących klientów online szereg rozwiązań, które pomagają pozyskać użytkowników i skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupów. Zestaw narzędzi, który zbiorczo można opisać jako marketing automation obejmuje m.in. silnik rekomendacji, trigger marketing, e-mail marketing, powiadomienia push, ratowanie koszyka czy dynamiczną zmianę layoutu.

- Zbudowaliśmy innowacyjne i efektywne narzędzie, które pomaga firmom sprzedawać online. Naszym celem jest wsparcie procesu sprzedaży, tak by zwiększyć jego efektywność i skalę. Systematycznie wprowadzamy nowe funkcjonalności i pozyskujemy nowych klientów. Aby przyśpieszyć nasz rozwój chcemy pozyskać kapitał od inwestorów. – komentuje Rafał Gawłowski, prezes SAMITO.

W tym roku SAMITO wprowadziło nowe narzędzie, które pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów internetowych, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. Innowacyjność narzędzia SAMITO polega na automatycznym łączeniu treści artykułów na stronach wydawców z produktami ze sklepów internetowych. Przewagą narzędzia jest również efektywnościowy model rozliczenia. Spółka podjęła już współpracę m.in. z serwisami wydawnictwa Burda Media.

Debiut na NewConenct planowany jest na przełom 2021 i 2022 r. Już w najbliższych tygodniach spółka planuje przeprowadzić emisję akcji, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO. Kampania crowdinvestingu zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC.

- Wejście na NewConnect pozwoli nam na zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności spółki w oczach obecnych i przyszłych kontrahentów, umocni również naszą pozycję na rynku pracy. Pozyskane finansowanie pozwoli nam natomiast na rozwój naszego autorskiego narzędzia SAMITO dla wydawców, m.in. wprowadzenie funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców. Pracujemy również nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo – komentuje Rafał Gawłowski, prezes SAMITO.

Samito działa na globalnym, dynamicznie rozwijającym się rynku MarTech - według badania BDO z 2019 roku, jest on już wart 121,5 biliona dolarów.

Głównym akcjonariuszem SAMITO jest Piotr Płocharski. W akcjonariacie spółki jest również mAccelerator należący do MBanku. Firmy współpracują również w obszarze biznesowym – klienci firmowi banku, w ramach cyklicznych akcji promocyjnych, otrzymują dostęp do usług SAMITO które pozwalają im zwiększać sprzedaż online.