Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

3,8 mln zł dofinansowania na projekt B+R w Brand24

Udostępnij

Projekt globalnego dostawcy usług monitorowania internetu został zakwalifikowany do otrzymania 3,8 mln zł dotacji z funduszy unijnych na realizację i wdrożenie algorytmów sztucznej inteligencji służących analizie obecności marki w Internecie. Jego całkowita wartość wynosi ok. 6,4 mln zł. Zgodnie z planem ma zostać wdrożony do  2023 roku.

B24 (BRAND24) jest w trakcie transformacji produktowej, która zmienia podejście do monitoringu marki w sieci. Transformacja od narzędzia dostarczającego wzmianki internetowe w kierunku produktu zapewniającego interpretację  tego, co o marce napisane jest w sieci. Do zbudowania takiej technologii kluczem są: sprawny system indeksowania treści Internetowych, algorytmy sztucznej inteligencji działające na semantyce tekstu pisanego oraz dziedzinowa wiedza z zakresu monitoringu marki w sieci. Po 10 latach, mając już skuteczny mechanizm indeksowania Internetu i dogłębną wiedzę dziedzinową, wykonujemy kolejny krok -  budowę algorytmów potrafiących interpretować treści pojawiające się na temat marek naszych klientów

-  mówi Piotr Wierzejewski, Członek Zarządu, CTO, Brand24

 

Zaplanowane na najbliższe lata prace badawcze będą dużym krokiem w rozwoju technologii Brand24. Problemy wielojęzykowej analizy tekstu, a także budowy modeli analizujących dane multimodalne są aktualnie jednym z najciekawszych i najbardziej rozwojowych kierunków badań nad sztuczną inteligencją i pozwolą nam rozbudować produkt w obszarach bardzo istotnych dla klientów Brand24

-  mówi Krzysztof Rajda, Head of R&D, Brand24

Obecnie z usług Brand24 korzysta 3610 firm z całego świata. Oprócz monitoringu mediów internetowych spółka oferuje rozszerzone analizy i raporty opracowywane na zamówienie klientów, którzy oczekują dostarczenia produktu bardziej zaawansowanego, który zawiera przetworzone już dane w postaci gotowych wniosków i rekomendacji. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus