Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Około 90 marek reklamuje się obecnie w Republice, najpopularniejszej stacji newsowej nad Wisłą. Wśród nich jest wielu stałych reklamodawców, ale też pojawiają się nowe brandy, jak m.in. InPost, Durex czy Berlinki — wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Czy zauważyliście, że banki coraz częściej stawiają nam warunki? Chcecie darmowe konto? Proszę bardzo, ale musicie wykonać kilka płatności kartą w miesiącu. Chcecie nagrodę w promocji? Oczywiście, tylko pamiętajcie o regularnym logowaniu do aplikacji. Być może zabrzmi to jak teoria spiskowa, ale banki mają plan. Jaki? Sprytny – chcą nas przywiązać do swoich produktów tak, byśmy bez nich nie wyobrażali sobie codzienności.
Blisko 28 proc. pracodawców ma w planie poszerzenie swojego zespołu w ostatnich miesiącach tego roku, a 18 proc. zapowiada redukcje zatrudnienia – wynika z opublikowanego dziś raportu ManpowerGroup. Nowe etaty mają powstać na wschodzie Polski. Natomiast największe problemy ze znalezieniem pracy mogą mieć mieszkańcy południowo-zachodniej części kraju.
Po raz pierwszy od kilku lat najpopularniejszym autem w polskich salonach nie została toyota corolla – wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Zainteresowanie Polaków w dalszym ciągu pozostaje jednak w kręgu azjatyckiej motoryzacji. Nowych trendów, jakie dało się zaobserwować w branży w sierpniu jest jednak więcej.
XXXIII edycja Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach przyciągnęła 700 wystawców z całego świata. Duże narodowe stoiska przygotowały tradycyjnie Stany Zjednoczone czy Korea Południowa, bogatą ofertę zaprezentowały Kraje Nadbałtyckie, a także Ukraina. Polskie firmy pokazały bardzo zróżnicowane produkty i usługi.
Indeks skupiający akcje spółek górniczych wydobywających złoto pobiły 14 letni rekord i znalazł się najwyżej w historii notowań. Rajd cen złota, okiełznanie wzrostu cen produkcji oraz makroekonomiczne perspektywy, sprawiły, że akcje niektórych kopalni zyskały w tym roku już ponad 200 proc. Eksperci uważają, że sektor wciąż może być niedowartościowany.
Blisko 28 proc. pracodawców ma w planie poszerzenie swojego zespołu w ostatnich miesiącach tego roku, a 18 proc. zapowiada redukcje zatrudnienia – wynika z opublikowanego dziś raportu ManpowerGroup. Nowe etaty mają powstać na wschodzie Polski. Natomiast największe problemy ze znalezieniem pracy mogą mieć mieszkańcy południowo-zachodniej części kraju.
Cyberprzestępcy coraz częściej zmieniają swoje metody. Zamiast podszywać się wyłącznie pod banki, coraz śmielej wykorzystują wizerunki instytucji państwowych, firm energetycznych czy znanych osób. Eksperci z CERT Polska, NASK i CSIRT KNF ostrzegają przed nowymi kampaniami oszustów.
W pierwszym
półroczu liczba korporacyjnych bankructw w Stanach Zjednoczonych była najwyższa
od 15 lat.
Czy zauważyliście, że banki coraz częściej stawiają nam warunki? Chcecie darmowe konto? Proszę bardzo, ale musicie wykonać kilka płatności kartą w miesiącu. Chcecie nagrodę w promocji? Oczywiście, tylko pamiętajcie o regularnym logowaniu do aplikacji. Być może zabrzmi to jak teoria spiskowa, ale banki mają plan. Jaki? Sprytny – chcą nas przywiązać do swoich produktów tak, byśmy bez nich nie wyobrażali sobie codzienności.
We wrześniu można zyskać do 7,50 proc. w skali roku na lokacie kwartalnej. Taka stawka towarzyszy najwyżej oprocentowanemu depozytowi na ten termin. Skorzystać z niej mogą nowi klienci, którzy otworzą konto osobiste w zwycięskim banku.
Od 1 kwietnia czytelnicy tygodnika "Nie" (Urma) mieli zyskać dostęp do płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania pisma. Do dzisiaj serwisu nie uruchomiono, a od czerwca nie działa w ogóle strona WWW tygodnika. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna "Nie", jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zarówno paywall, jak i strona powinny wystartować najpóźniej do końca roku.
Ponad 1,2 mln widzów obejrzało w TVP2 premierowy odcinek 17. sezonu serialu "Rodzinka.pl". Kultowa produkcja wróciła na antenę po pięciu latach i wygrała z konkurencją w sobotnim paśmie.
Po odejściu Michała Adamczyka główne wydanie "Wiadomości" w telewizji wPolsce24, poza Martą Kielczyk i Martą Piasecką, prowadzi Marcin Wikło. Stacja po krótkiej przerwie wznowiła emisję "Piątki Pereiry". Tym samym Samuel Pereira, który w ostatnich latach był jednym z najbliższych współpracowników Adamczyka, nie zdecydował się na odejście.
Partia Pracy (Ap) będzie przez kolejne 4 lata największą siłą w parlamencie Norwegii – Stortingu. Po przeliczeniu 100 procent głosów centrolewicowa koalicja ma łącznie 88 mandatów w liczącej 169 miejsc izbie. Najlepszy wynik w historii uzyskała radykalna, prawicowa Partia Postępu (Frp).
W pierwszym tygodniu nadwania na antenie Polsatu "Milionerów" teleturniej oglądało średnio 835 tys. widzów — wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zobaczyło 909 tys. osób.
Rynek sztucznej inteligencji coraz mocniej wchodzi w interakcje z tradycyjnymi mediami. Firma Axios Research przygotowała grafikę, która pokazuje złożoność tych relacji. Pokazała ona, które firmy AI podpisały umowy z wydawcami, a które toczą walkę w sądzie.
W mediach od kilku dni krążą doniesienia o możliwym wejściu na rynek marketplace’ów najszybciej rozwijającej się marki odzieżowej LPP, czyli Sinsay. Mamy stanowisko firmy.
Rafał Jutrznia awansował na reportera w głównym wydaniu "Faktów" TVN. Wcześniej był w redakcji researcherem i dokumentalistą, a od 2024 roku przygotowywał materiały do "Faktów po południu" w TVN24.
Dentsu Polska wprowadza zmiany personalne w zespole Amplifi, które mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie organizacji do zmieniającego się krajobrazu konsumpcji mediów oraz rosnących oczekiwań klientów. Pracę w agencji zaczął Piotr Wieremiejczuk.
We wtorek 9 września sieć kablowa Toya dołączy do oferty kanał Dolce Vita TV. To pierwsza taka umowa stacji poświęconej luksusowemu stylowi życia.
Łukasz Borek, do niedawna general manager w agencji LiquidThread (Publicis Groupe) objął stanowisko chief executive officera w Opportune Europe, firmie specjalizującej się w influencer marketingu.
Komentator Eleven Sports Paweł Baran dołączył do portalu Weszło. Wcześniej pracował w TVP Sport.
Bank Millennium ruszył z kampanią "Być i mieć" adresowaną do młodych, w której pokazuje, jak wydając pieniądze, jednocześnie można oszczędzać. Akcję z udziałem mikroinfluncerów przygotowano wspólnie z agencją Liquid Thread.
Platforma Vinted rozpoczęła kampanię pod hasłem "New Eras Again". Pokazuje w niej, że jest miejscem nie tylko sprzedaży ubrań, ale także przedmiotów z innych kategorii.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
