Według danych pochodzących z systemów sprzedaży, LVC (LIVECHAT) miał 1 października 2019 r. 28 376 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat.
Uwzględniając odejścia,...
ULG (ULTGAMES) pragnie poinformować, że wszystkie koszty marketingu i wykonania portu gry Car Mechanic Simulator 2015 Pocket Edition, zwróciły się w ciągu 3 dni od jej premiery w sklepach...
MLT (MOONLIT), krakowski developer gier na komputery osobiste i urządzenia przenośne zaktualizował plan wydawniczy. Projekty studia zostały rozdzielone na dwie linie: PREMIUM, do której...
DRAGO entertainment, producent gier koncentrujący się na tworzeniu symulatorów, zapowiada przeprowadzenie w połowie października kampanii crowdfundingowej. Spółka chce pozyskać blisko 1,6...
1AT (ATAL) – ogólnopolski deweloper – od stycznia do września 2019 roku zakontraktował 2305 mieszkań, co oznacza wzrost o ponad 28% rok do roku. Spółka zakłada, że w całym 2019 roku...
DNP (DINOPL) otworzyła od stycznia do końca września 2019 r. 138 nowych sklepów wobec 120 rok wcześniej.
Na koniec września 2019 r. sieć liczyła 1113 sklepów, wobec 895 marketów rok...
Decyzja Sądu rejestrowego oznacza dla SLV (SELVITA) formalną finalizację procedury związanej z podziałem spółki na dwa niezależne podmioty – Selvita S.A. (wcześniej Selvita CRO S.A.) i...
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło zgłoszenie EUR (EUROCASH) dotyczące zamiaru przejęcia przez spółkę kontroli nad Frisco. Przejęcie kontroli miałoby nastąpić...
INM (INVENTION), technologiczna firma z branży medycznej, zmierzająca na główny rynek GPW, coraz bliżej rozpoczęcia budowy Centrum Innowacyjnych Symulacji Medycznych VR i AR w Bydgoszczy....
Według prognozy zarządu 4fun Media z października 2018 r. łączna sprzedaż w segmencie e-commerce w 2019 r. miała osiągnąć 15 mln zł. Po I połowie 2019 r. przychody segmentu wyniosły...