GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, zaimplementował na niej chatbota, który w kompleksowy sposób automatyzuje komunikację z klientami. Spółka regularnie wdraża na platformę nowe rozwiązania mające na celu jej optymalizację, automatyzację oraz ulepszenie doświadczeń zakupowych. Wprowadzony chatbot, oparty na technologii KODA BOTS pozwoli na efektywniejszą obsługę klientów, jednocześnie zmniejszając koszty ich obsługi.

- Wielokrotnie podkreślam fakt, że to właśnie dzięki procesom automatyzującym platformę, możemy sprawnie obsługiwać dużą liczbę klientów, przy optymalnym poziomie zasobów. To bezpośrednio przekłada się na niskie koszta, dzięki czemu możemy zaoferować konkurencyjną cenowo ofertę dla sprzedawców oraz kupujących – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Spółka uruchomiła chatbota przy wsparciu technologii KODA BOTS, doświadczonego partnera specjalizującego się wdrożeniach automatyzujących komunikację.  Wirtualny asystent jest dostępny dla klientów całą dobę, dopasowując się na podstawie rozmów do indywidualnych potrzeb każdego z nich.

- Po tygodniach testów nad funkcjonalnością chatbota i utworzeniu ponad 100 scenariuszy rozmów dla użytkowników, wdrożyliśmy go na platformę. Już w pierwszym tygodniu funkcjonowania skorzystało z niego ponad 5000 klientów, co jest bardzo zadowalającym wynikiem. Jest to kolejny po automatycznej obsłudze zamówień krok w stronę pełnej automatyzacji platformy. Kolejnym krokiem jest wdrożenie rozwiązań ulepszających pozycjonowanie odpowiednich rekomendacji dla klientów – zapowiada Mateusz Śmieżewski.

W I kwartale br. GAMIVO przeprowadziło reorganizację i zatrudniło nowych specjalistów w działach R&D, marketingu i sprzedaży. Spółka oprócz działań automatyzujących procesy skupia dużą uwagę na regularnym poszerzaniu oferty dostępnych produktów, a także rozwijaniu kanałów dotarcia do klientów o nowe źródła takie jak np. porównywarki cen.