Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

DO OK będzie realizowała projekt dla strategicznego klienta z branży ubezpieczeń

Udostępnij

DOK (DOOK), notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, rozpocznie pracę nad projektem dla strategicznego klienta z Holandii. Będzie to już drugi projekt realizowany z tym podmiotem. Szacowana wartość przychodów ze sprzedaży  wyniesie 2,2 mln zł, a czas prac 18 miesięcy. Współpraca będzie rozliczona w modelu time & material.  Spółka od czerwca realizuje także umowę z podmiotem norweskim – stworzenie aplikacji mobilnych inteligentnych urządzeń grzewczych o wartości około 0,5 mln zł.

  • Spółka DO OK będzie realizowała projekt dla strategicznego klienta z Holandii. Szacowane przychody ze sprzedaży maja wynieść 2,2 mln zł, czas realizacji szacowany jest na 18 miesięcy. Jest to drugi projekt realizowany dla holenderskiego podmiotu.  
  • Firma uzyskała w lipcu certyfikację ISO w zakresie jakości i bezpieczeństwa danych. Rozwija dalej produkt DoConnect, a także poszerza obszar działań o współpracę z firmami z segmentu energetycznego i produkcyjnego.

– Prace z naszym partnerem z Holandii rozpoczniemy już w lipcu. Szacowany czas realizacji projektu, w którym odpowiadamy za zarządzanie i development to półtora roku. Nie wykluczamy jednak, że pojawią się kolejne umowy ze spółką córką Grupy Achmea. Jesteśmy zadowoleni z perspektyw, które otwierają się przed nami – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes DO OK.   

Niedawno spółka DO OK uzyskała pozytywnie audyty ISO 9001 (jakość)  i ISO 27001 (bezpieczeństwo danych), dzięki certyfikacji spółka stała się jednym z niewielu software house’ów w Polsce posiadającymi takie standardy. Od początku lipca firma uzyskała status partnera zarządzanego przez Microsoft (ISV). Dzięki tej współpracy DO OK chce zwiększyć widoczność produktu DoConnect wśród klientów z sektora energetycznego i branży produkującej produkty jednostkowe – samochody, telefony, zabawki i inne.

– Wiemy, że w biznesie istotne jest zaufanie do partnerów, dlatego stawiamy na dużą wiarygodność naszych produktów. Stale rozwijamy też DoConnect - platformę w chmurze, ułatwiającą firmom prowadzenie działalności operacyjnej. Widzimy, że klienci są  zainteresowani tym rozwiązaniem, szczególnie, że pandemia pokazała, jak istotna jest elastyczność w prowadzeniu biznesu – dodaje Dmitrij Żatuchin.

W czerwcu DO OK podpisało umowę z norweską spółką o wartości 0,5 mln zł na wykonanie aplikacji mobilnych do inteligentnych urządzeń grzewczych. W maju spółka zawarła umowę z duńską firmą na rozwój aplikacji mobilnej, przychody ze sprzedaży z tego projektu mogą osiągnąć poziom około 0,7 mln zł do końca 2021 r. Inna umowa realizowana od maja br. dotyczy stworzenia oprogramowania dla norweskiej firmy specjalizującej się w technologii bezprzewodowej, która zapewnia inteligentne rozwiązania dla bezpieczeństwa żeglugi morskiej.

Obecnie DO OK realizuje 13 projektów, a 70 proc. obrotów spółki generowane jest przez współpracę z zagranicznymi podmiotami.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus