Czym jest telemarketing?

Telemarketing to jedno z narzędzi marketingu bezpośredniego. Jego celem jest kontakt z potencjalnymi lub obecnymi klientami za pomocą rozmowy telefonicznej. Celem takich działań jest najczęściej przedstawienie nowej oferty sprzedażowej w ramach kampanii marketingowej.

Jak telemarketing może pomóc Twojej firmie?

Główną zaletą telemarketingu jest możliwość dotarcia do niezwykle dużej liczny klientów w bardzo krótkim czasie. Nie ma wielu innych, tak skutecznych pod tym kątem rozwiązań na rynku. Rozwiązań, które oferują możliwość szybkiego, taniego i skutecznego dotarcia do konkretnego klienta z konkretną ofertą. Poza tym jest to świetna platforma do otrzymywania feedbacku na temat proponowanego asortymentu, a taka informacja może być bezcenna dla osiągnięcia późniejszego sukcesu. Dostanie informacji zwrotnej to świetna okazja do tego, aby zbudować relacje z klientem. Zapytać go o jego potrzeby, sprawić, że będzie on czuł, iż nie rozmawia on z robotem, który chce coś mu wepchnąć, a z człowiekiem, który się o niego troszczy. 

Contact Center - nie tylko sprzedaż

Do tego właśnie idealnie nadaje się system Contact Center. Pozwala on nie tylko na prowadzenie kampanii, ale również na kontakt i obsługę klienta. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom daje możliwość skutecznej komunikacji z odczuwalną korzyścią dla klienta. A każdy klient, który czuje się ważny dla firmy, z pewnością będzie chciał powrócić. Co więc dokładnie oferuje oprogramowanie Contact Center i jakie posiada funkcje?

Funkcje Contact Center

Kanały komunikacyjne: 

  • zarządzanie zespołem CallCenter z dowolnego miejsca na planecie dzięki wbudowanej wtyczce WebPhone,
  • budowanie relacji z klientem i precyzyjne docieranie z ofertą do konkretnych grup dzięki odpowiednio stargetowanym mailom i wiadomościom SMS,
  • budowanie relacji przez indywidualnie dostosowany czat, identyfikujący klienta przez geolokalizację i przekazujący go do odpowiedniego opiekuna,
  • automatyczne wysyłane zamówienia bądź zapytania ze strony WWW, do pracowników, którzy będą mogli rozwiązać problem bezpośrednio z klientem.

Jakość komunikacji: 

  • możliwość ustawienia ankiet, badających zadowolenie z pełnionych usług,
  • kierowanie konkretnych pracowników do konkretnych klientów co pomaga zbudować głębszą więź i wiarygodność,
  • aplikacja do nagrywania rozmów z możliwością wycinania danych wrażliwych (numer karty kredytowej, PESEL etc.),
  • skrypter, pozwalający na stworzenie skryptu rozmowy, którzy pomoże ustandaryzować kontakt z klientem.

Usprawnienie obsługi:

  • możliwość przypisywania połączeń na podstawie umiejętności i doświadczenia pracownika,
  • rankingowanie połączeń, dzięki czemu najważniejszy klient będzie czekał najkrócej i będzie najlepiej obsłużony,
  • przekierowywanie klientów czekających na połączenie do wolnych, wykwalifikowanych w ramach danego problemu pracowników,
  • ustawianie priorytetowych kanałów komunikacji

Focus Contact Center

Focus Contact Center to idealne oprogramowanie, dzięki któremu każdy właściciel biznesu opartego na sprzedaży, będzie mógł zautomatyzować i ułatwić cały proces dla klientów, jak i pracowników. Dzięki zawartym w nim przejrzystym aplikacjom, oraz opcjom, w łatwy sposób można zoptymalizować działania sprzedażowe firmy, komunikację z klientem a potencjalnie również zwiększyć zyski swojej działalności.