Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

7Levels notuje wzrost przychodów i zapowiada nowy autorski projekt

Udostępnij

Przychody spółki 7LV (7LEVELS) ze sprzedaży w pierwszym kwartale, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, wzrosły o prawie 30%, do 0,82 mln zł. Na wyniki największy wpływ miała sprzedaż autorskich tytułów na konsoli Nintendo Switch. Krakowscy gamedeveloperzy pracują nad dwoma własnymi projektami, które tworzone są z myślą o wszystkich najpopularniejszych platformach. 

Dotychczas, ze względu na koncentrowanie się na konsolach Nintendo, większość przychodów pochodziła ze sprzedaży tytułów na tej platformie. Kolejne, autorskie projekty 7Levels tworzone są już na wszystkie najpopularniejsze konsole.   Jednocześnie, spółka zapowiada zintensyfikowane działania promocyjne, związane z zarówno wydanymi już tytułami, jak i tymi będącymi jeszcze w fazie produkcji. Ponadto, firma kontynuuje działalność wydawniczą, aktywnie poszukując nowych tytułów do poszerzenia portfolio. 

– Pracujemy  obecnie nad dwoma nowymi, autorskimi projektami i to na nich głównie była skupiona  nasza uwaga w ostatnich miesiącach. Pierwszy z nich, bazujący na  licencji filmowej z rynku amerykańskiego, to dotychczas nasz największy projekt. Podczas tegorocznego Game Developers Conference w San Francisco, zaprezentowaliśmy efekt naszych dotychczasowych działań wybranym, potencjalnym wydawcom oraz licencjodawcy. Nasza praca spotkała się z bardzo entuzjastycznym odbiorem, a my nie możemy się doczekać, gdy będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów. – informuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels. –

 – Kolejnym tytułem, na temat którego do tej pory niewiele mówiliśmy , jest gra 3D w stylistyce trójwymiarowych filmów animowanych, która łączyć będzie ze sobą elementy sportowej rywalizacji, przygody oraz wykonywania różnego rodzaju zadań zręcznościowych. Nie zabraknie także kilku elementów z pogranicza gier RPG , takich jak rozwój i personalizacja postaci. Gra tworzona jest z myślą o jednym graczu, ale nie wykluczamy trybu multiplayer. W tym roku zakończyliśmy prace nad vertical slice” (rodzaj dema)  i obecnie prezentujemy je potencjalnym partnerom biznesowym oraz wydawcom – dodaje.

7Levels odnotowało zysk w wysokości ponad 100 tys. złotych netto, na co w największym stopniu złożyła się sprzedaż gier. Spółce, pomimo dynamicznego rozwoju zespołu i poczynionych inwestycji, a co za tym idzie, wzrostu kosztów operacyjnych, udało się utrzymać stabilny zysk, porównywalny do zeszłorocznego.

– 7Levels rozrasta się. W ubiegłym kwartale zainwestowaliśmy przede wszystkim w rozwój naszego zespołu oraz modernizacje sprzętu w ramach prac nad nowymi projektami autorskimi. Aktywnie poszukujemy specjalistów do zespołów pracujących nad naszymi kolejnymi tytułami, które widzimy jako kamienie milowe w portfolio spółki - komentuje wiceprezes 7Levels.

Pozytywne znaczenie dla wyników finansowych miała kontynuacja zaplanowanej wcześniej, kampanii promocyjnej na niemal wszystkie tytuły 7Levels na platformach Xbox, Steam, GoG, oraz Nintendo, na czele z autorskim projektem, Jet Kave Adventure. Dzięki powyższej strategii, spółce udało się osiągnąć wysoki poziom sprzedaży gry, co przełożyło się na wzrost jej popularności. Pod koniec ubiegłego roku tytuł znalazł się na pierwszym miejscu w europejskim zestawieniu TOP 30 na platformie Nintendo eShop. Spółka kontynuuje promocje cenowe również w tym roku.  

Równolegle spółka dalej pracuje nad nad projektem badawczo-rozwojowym pt. „Innowacyjny system do półautomatycznego tworzenia poziomów do gier platformowych”, na który otrzymała dofinasowanie z ramienia programu GameINN. Firma jest bliska zakończenia I etapu, związanego z częścią badawczą. System ten ma przynieść spółce wymierne korzyści, w postaci podniesienia jakości tworzonych produktów oraz skrócenia czasu potrzebnego na produkcję gier. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus