MON (MONNARI) zgodnie ze wstępnymi danymi, osiągnęła w drugim kwartale 2025 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów na poziomie 79,3 mln zł. To wzrost o 10,4% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy przychody wyniosły 71,8 mln zł.
Wyniki sprzedaży detalicznej poszczególnych marek w drugim kwartale przedstawiały się następująco:
| Marka | II kw. 2024 | II kw. 2025 | Zmiana |
|---|---|---|---|
| Monnari | 62,2 mln zł | 62,4 mln zł | +0,3% |
| Femestage | 4,5 mln zł | 4,4 mln zł | -2,2% |
| 5.10.15 (marka licencjonowana) | 0 mln zł | 4,1 mln zł | +100% |
W ujęciu półrocznym grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 157,3 mln zł, co oznacza wzrost o 9,2% w stosunku do pierwszego półrocza 2024 r. Marka Monnari osiągnęła w pierwszym półroczu przychody na poziomie 126,4 mln zł (+0,8% r/r), Femestage odnotowała spadek przychodów o 11,8% r/r do 8,2 mln zł, a 5.10.15 wygenerowała sprzedaż w wysokości 6,2 mln zł, wobec braku przychodów w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Marża brutto na sprzedaży towarów w drugim kwartale 2025 r. wyniosła 62,3%, co oznacza spadek w porównaniu do 64,9% osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego. W całym pierwszym półroczu marża brutto ukształtowała się na poziomie 59,3%, wobec 61,4% w pierwszym półroczu 2024 r.
Na koniec czerwca 2025 r. Monnari Trade posiadała 304 salony sprzedaży dla wszystkich marek, co oznacza wzrost o 94 punkty sprzedaży wobec 210 salonów na koniec czerwca 2024 r. Struktura sieci obejmowała 185 salonów własnych marki Monnari, 17 salonów franczyzowych Monnari, 6 salonów Femestage oraz 96 salonów franczyzowych 5.10.15.
Całkowita powierzchnia sieci handlowej wyniosła około 55,8 tys. m², wobec 45,5 tys. m² na koniec czerwca 2024 r.
Dane nie uwzględniają wyników spółki Komex S.A., która nie została objęta konsolidacją ze względu na złożony wniosek o ogłoszenie upadłości.